غفاری رهبر:
ظرفیت نمایشگاه چاپ و بسته بندی تکمیل شد


رئیس شرکت نمایشگاهی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته از تکمیل شدن تمام ظرفیت این نمایشگاه خبر داد. در این دوره نزدیک به 500 شرکت داخلی و خارجی حضور یافته‌اند.


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری مهر، جلیل غفاری رهبر، رئیس بیستمین دوره نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته، آخرین آمار ثبت نام قطعی شرکت‌های داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه را به شرح زیر اعلام کرد:
بخش شرکت‌های داخلی: تاکنون 520 شرکت فرم ثبت نام گرفته‌اند که از این تعداد حضور 420 شرکت قطعی شده است. متراژ اختصاص یافته به این بخش (ریالی) 14 هزار و 200 مترمربع در فضای سرپوشیده و 100 مترمربع در فضای باز است.
بخش شرکت‌های خارجی: ثبت نام 70 شرکت خارجی قطعی شده و متراژ اختصاص یافته به این بخش (ارزی) هم 130 مترمربع است.
رئیس شرکت نمایشگاهی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی همچنین گفت: ظرفیت سالن‌های 31 آ و 31 ب، 35، 38، 40، 41، 44 آ و 44 ب به طور کامل پُر شده است.
غفاری رهبر افزود: با توجه به استقبال از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امسال، قصد داریم سالن 37 را هم به فضای نمایشگاه اضافه کنیم که با توجه به شرایط خاص این سالن، در صورت موافقت متقاضیان، این فضا هم به نمایشگاه اضافه خواهد شد.
این مقام مسئول در برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این نمایشگاه به پایان رسیده است، افزود: ما تنها می‌توانیم نسبت به جایگزین کردن شرکت‌کنندگانی که قصد انصراف از حضور در نمایشگاه را دارند با شرکت‌های جدید متقاضی اقدام کنیم، چرا که دیگر هیچ فضایی برای تخصیص غرفه باقی نمانده است.
به گفته وی، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی پنجشنبه 28 آذر و با برگزاری مراسم افتاحیه در ساعت 10 صبح با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
غفاری رهبر همچنین با بیان اینکه برای این مراسم از اعضای کمیسیون‌های اقتصادی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نیز معاونان وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز صنعت، معدن و تجارت، دعوت به عمل آمده است، ابرای امیدواری کرد، نعمت‌زاده وزیر صنایع هم در این برنامه حضور یابد.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران از 28 آذرماه تا یک دی‌ماه و در فضایی بالغ بر 15 هزار متر مربع از محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

منتشر شده توسط خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۷ آذر