در سالن اجتماعات شورای فرهنگ عمومی
تودیع و معارفه مدیران کل دفتر امور چاپ برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه احمد علمشاهی و محمودرضا برازش مدیران کل سابق و جدید دفتر امور چاپ و نشر ظهر روز یکشنبه (10/9/1392) در محل تالار اجتماعات شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با سیدعباس صالحی، همایون امیرزاده، محمودرضا برازش، احمد علمشاهی و جمعی از فعالان صنعت چاپ کشور برگزار شد.

به گزارش اخبار چاپ، مراسم تودیع و معارفه احمد علمشاهی و محمودرضا برازش مدیران کل سابق و جدید دفتر امور چاپ و نشر ظهر روز یکشنبه (10/9/1392) در محل تالار اجتماعات شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با سیدعباس صالحی، همایون امیرزاده، محمودرضا برازش، احمد علمشاهی و جمعی از فعالان صنعت چاپ کشور برگزار شد.
پیشتر اعلام شده بود که این مراسم در روز چهارشنبه ششم آذرماه برگزار خواهد شد. اما بنا به دلایلی مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر امور چاپ با چهار روز تأخیر برگزار شد.
پنجم آذرماه سال جاری طی حکمی از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودرضا برازش به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور چاپ و نشر منصوب شده بود.
محمودرضا برازش دانش آموخته مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی ارشد است. وی سابقه 20 سال فعالیت در حوزه‌های گوناگون صنعت چاپ و نشر را داراست.
وی در گذشته مدیرعامل و هیئت مؤسس خانه کتاب، مدیر مسئول کتاب هفته، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، مدیرعامل مؤسسه به نشر و... بوده است.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۱۱ آذر