هم زمان با روز پایانی هفته کتاب برگزار می شود
سومین دوره تجلیل از ناشران و پژوهشگران قرآن و عترت


سومین دوره تجلیل از ناشران و پژوهشگران برتر حوزه قرآن و عترت هم زمان با روز پایانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.



به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در سومین دوره تجلیل از ناشران و پژوهشگران برتر حوزه قرآن و عترت، به روال دوره های گذشته 5 پژوهشگر برتر قرآنی، 5 ناشر برگزیده و هم چنین 2 کتاب فروش برتر معرفی و تقدیر خواهند شد.

این برگزیدگان با ارزیابی و داوری سید محمود حسینی، احمد آخوندی، سید محمود مرعشی و احمد کمالی نژاد انتخاب می شوند.

ناشران و پژوهشگران برتر حوزه قرآن و عترت از میان 50 ناشر فعال، 30 پژوهشگر و 10 کتابفروش انتخاب و معرفی خواهند شد. مراحل انتخاب برترین های این دوره از سوی داوران به زودی به پایان می رسد.

پیش از این و در دوره اول آیت الله مکارم شیرازی و در دوره دوم آیت الله سبحانی به عنوان پژوهشگران برتر حوزه قرآن و عترت معرفی شدند.

سومین دوره تجلیل از ناشران و پژوهشگران برتر حوزه قرآن و عترت به همت اتحادیه ناشران قرآنی سراسر کشور و از ساعت 15 تا 17 روز شنبه 2 آذرماه در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می شود.

بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبان ماه تا 2 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.


منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۱۴ آبان