امیرزاده خبر داد
مدیران کل ارشاد سه استان برتر در هفته کتاب تقدیر می شوند


نماینده تام الاختیار معاون امور فرهنگی در ستاد برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از تقدیر از سه استان برتر خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، همایون امیرزاده نماینده تام الاختیار معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستاد برگزاری هفته کتاب، با اعلام این خبر گفت: امسال نیز چون سال گذشته به دلیل گستردگی فعالیت های استان های مختلف در ایام هفته کتاب، از سه مدیرکل استانی فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر خواهد شد.
به گفته وی، این تقدیر به منظور پاسداشت فعالیت استان های مختلف و ترغیب سایر استان ها به برگزاری هر چه بهتر و شکوهمندتر هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.
امیرزاده اظهار کرد: به منظور بررسی دقیق تر و اعلام استان های برتر نمایندگان و کارشناسان معاونت امور فرهنگی در ایام برگزاری هفته کتاب با حضور در استان ها از روند برگزاری برنامه های اعلام شده از سوی استان ها گزارش تهیه و به دبیرخانه ستاد مرکزی هفته کتاب تهیه می کنند. این فعالیت به منظور ارزیابی دقیق فعالیت استان ها انجام خواهد شد.
بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبان ماه تا 2 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۲ آبان