با رفع مشکلات فنی
واحد شماره 5 دانشگاه علمی ـ کاربردی بازگشایی شد


خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده، مشکل برق ساختمان که تعطیلی یکی، دو روزه‌ای را برای مرکز شماره 5 دانشگاه جامع علمی کاربردی به همراه داشت، این مشکلات در حال حاضر رفع شده و دانشجویان می‌توانند از فردا (چهارشنبه 8/8/1392) به دانشگاه مراجعه نمایند.

وحید ارونقی، مدیر روابط عمومی واحد شماره 5 دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با اخبار چاپ از بازگشایی مجدد این دانشگاه در تاریخ 8/8/1391 (چهارشنبه) خبر داد.

وی در این گفتگو ضمن اشاره به رفع مشکلات فنی که موجب تعطیلی موقت این دانشگاه شده بود، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده، مشکل برق ساختمان که تعطیلی یکی، دو روزه‌ای را برای این دانشگاه به همراه داشت، این مشکلات در حال حاضر رفع شده و دانشجویان می‌توانند از فردا (چهارشنبه 8/8/1392) به دانشگاه مراجعه نمایند.

ارونقی در ادامه توضیح داد: تمامی کلاس‌های تعیین شده رأس زمان مقرر برگزار شده و دانشجویان می‌توانند بدون هیچ دغدغه و نگرانی نسبت به حضور در کلاس‌های مربوط اقدام نمایند.

مدیر روابط عمومی مرکز شماره 5 در پایان ضمن ابراز تشکر از پیگیری عموم رسانه‌های فعال، ابراز امیدواری کرد رسانه‌های تخصصی و عمومی بتوانند به رسالت اصلی خود عمل نمایند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۷ آبان