رئیس هیات داوران خبر داد
رشد چشم گیر کیفیت آثار رسیده به مسابقات تخصصی صنعت چاپ


رضا رضایی از رشد چشم گیر کیفیت آثار رسیده به دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ نسبت به دوره های گذشته خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره صنعت چاپ، رضا رضایی رئیس هیات داوران دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ، کیفیت آثار رسیده به این دوره از مسابقات را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: خوشبختانه امسال با وجود مشکلات بسیاری که در نتیجه تحریم و گرانی کاغذ و مواد اولیه پیش آمد، واحدهای چاپی آثار بسیار خوبی را به جشنواره عرضه کردند.

وی افزود: کیفیت آثار رسیده به اندازه ای خوب بود که ما یکی از سخت ترین داوری های این رویداد را گذراندیم و امکان انتخاب آثار برتر وجود نداشت. کیفیت آثار نزدیک به هم بود و ما در بخش هایی چون گراوور امکان انتخاب 10 اثر برتر را نیز داشتیم که به دلیل محدودیت های جشنواره به انتخاب سه برگزیده اصلی اکتفا کردیم.
رضایی هم چنین از میان گروه های مختلف از کیفیت گروه گراوور و افست یاد کرد و گفت: کیفیت خوب آثار نشان می دهد شیطنت های دشمنان و هم چنین تحریم های اقتصادی نمی تواند مانعی بر سر راه فعالیت صنعت چاپ باشد.

وی در پایان افزود: امیدوارم مشکلات صنعت چاپ در آینده رفع شود زیرا ایران توانمندی حضور و رقابت در منطقه و هم چنین جهان را دارد و می تواند در حوزه صادرات موفق حاضر شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ پنج شنبه ۱۸ مهر