ذکایی خبرداد:
چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی؛ خرداد 93


بدنبال استقبال خوب شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی، چهارمین دوره این نمایشگاه از تاریخ 27 تا 30 خرداد 1393 در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

مدیر گروه ترنج از برگزاری چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در خرداد ماه سال 1393 خبر داد .

جلال ذکایی گفت: بدنبال استقبال خوب شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی، چهارمین دوره این نمایشگاه از تاریخ 27 تا 30 خرداد 1393 در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.Idpex.ir هم‌اکنون فعال بوده و علاقمندان به شرکت در نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت ضمن رزرو فضا‍‍‍‌ آمادگی خود را برای حضور در نمایشگاه اعلام نمایند.

وی درمورد تاریخ برگزاری نمایشگاه گفت: امسال بدلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، کمی جابجایی در تاریخ برگزاری نمایشگاه داشتیم و امیدواریم بتوانیم سال 93 ، نمایشگاه را برگزار کنیم.

ذکایی اضافه کرد: باتوجه به شرایط ثبات اقتصادی که انتظار می‌رود ادامه داشته باشد، امیدوارم نمایشگاه پرشوری داشته باشیم.

وی در ادامه گفت هم‌اکنون درصدد برنامه‌ریزی اولین سمینار بین‌المللی چاپ دیجیتال همزمان با نمایشگاه هستیم که امیدواریم بتوانیم هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم و در موعد مقرر این سمینار را نیز برگزار نمائیم که بدون شک به غنا و اعتبار نمایشگاه خواهد افزود.

وی اطلاع‌رسانی درخصوص چگونگی برگزاری سمینار و نحوه ثبت‌نام را به آینده و پس از تعیین مشخصات و برنامه دقیق سمینار موکول کرد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۱۸ شهريور