درجلسه اسماعیلی و فرزین و برای بخش های چاپ ونشر
صندوق توسعه ملی و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد سند همكاری امضا کردند


سند همكاری 5 ساله بین صندوق توسعه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه مشترک امروز علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و محمدرضا فرزین مدیرعامل صندوق توسعه ملی، تنظیم شد.

سند همكاری 5 ساله بین صندوق توسعه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه مشترک علی اسماعیلی ،سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و محمدرضا فرزین، مدیرعامل صندوق توسعه ملی تنظیم شد.

به گزارش  مهر ، در راستای اجرایی كردن نشست‌ اهالی چاپ و بسته‌بندی و نشر با رئیس جمهور، موافقت با تنظیم سند همكاری 5 ساله بین صندوق توسعه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نتایج نشست سرپرست معاونت امور فرهنگی و  مدیرعامل صندوق توسعه ملی بود.

در این نشست که علی اسماعیلی ،محمدرضا فرزین، احمد علمشاهی و جمعی از اصناف و اتحادیه‌های حوزه چاپ و نشر و بسته‌بندی در محل صندوق توسعه ملی كشور حضور داشتند ،مقرر شد سندی 5 ساله به منظور همكاری، حمایت و تخصیص اعتبار ویژه صنعت چاپ و نشر در چارچوب قوانین حاكم بر صندوق توسعه ملی و دادن تسهیلات ارزی و ریالی صنعت چاپ و نشر و بسته‌بندی بین صندوق توسعه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توافقنامه تنظیم شود.
 در این نشست، همچنین مقرر شد اولویت درخواست‌های حوزه صنعت چاپ و نشر و فهرست كاملی از تقاضاها، میزان تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی بر اساس وضعیت موجود صنعت چاپ و نشر و بسته‌بندی كشور و نیاز به سرمایه در گردش این حوزه به منظور تنظیم سند همكاری در اختیار صندوق توسعه ملی قرار گیرد.
علی اسماعیلی دراین نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل و همكاران صندوق توسعه ملی خواستار تعیین سهمیه سال 92 در قالب تسهیلات ریالی برای صنعت چاپ و نشر كشور شد  که با موافقت مدیر عامل صنودق توسعه ملی قرر شد این اقدام بعد از بررسی های لازم و اخذ اولویت‌ها از طریق صندوق، با مشخص کردن میزان تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی از طریق اتحادیه‌های چاپ و نشر و بسته‌بندی انجام شود.
در این نشست رؤسای اتحادیه‌های ناشران و چاپخانه‌داران، صحافان و لیتوگرافان و معاونین صندوق توسعه ملی نیز حضور  داشتند.

منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۲۸ خرداد