مسعود فرشی فرید خبرداد :
حضور فعالان صنعت چاپ کشوردر نمایشگاه چاپ و تبلیغات چین


این رویداد در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر شانگهای بین روز های 19 تا 22 تیر ماه و با حضور جمعی از فعالان چاپ و بسته‌بندی کشور برپا خواهد شد.

 

جمعی از فعالان چاپ و بسته‌بندی کشور با هدف دستیابی به جدیدترین و به‌روزترین دانش‌ها و ماشین‌آلات چاپ 19 تا 22 تیرماه به نمایشگاه چاپ و تبلیغات چین می‌روند.-

به گزارش اخبار چاپ و ، مدیر شرکت «بازدید» با اعلام این خبر گفت: این رویداد در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر شانگهای و با حضور جمعی از فعالان چاپ و بسته‌بندی کشور برپا خواهد شد.

مسعود فرشی‌فرید افزود: در این نمایشگاه حوزه‌های مختلفی مانند چاپ‌های تبلیغاتی، چاپ‌های مرتبط با فضای باز و صنایع تولید استند‌های تبلیغاتی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان این‌که چاپ دیجیتال یکی دیگر از بخش‌های این نمایشگاه به شمار می‌آید، اظهار کرد: نمایش دستگاه‌‌های چاپ دیجیتال کم‌عرض و عرض بزرگ در بخشی جداگانه از این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

فرشی‌فرید با اشاره به دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه عنوان کرد: ارایه تکنولوژی‌های جدید تبلیغات، شامل فناوری‌های LED، LCD های تبلیغاتی و چاپ سه بعدی و متحرک از دیگر بخش‌های نمایشگاه به شمار می‌آید.

وی با بیان این‌‌که نمایشگاه در فضایی به وسعت 200 هزار مترمربع برگزار می‌شود، عنوان کرد: این نمایشگاه به همت شرکت نمایشگاه‌های مدرن شانگهای، انجمن تبلیغات شانگهای و انجمن سازندگان تابلوهای تبلیغاتی چین برپا خواهد شد.

به گفته وی، جمعی از چاپخانه‌داران و فعالان حوزه‌های مختلف صنعت چاپ ایران برای آشنایی با جدیدترین فعالیت‌های چاپی به این نمایشگاه سفر می‌کنند.

فرشی‌فرید نمایشگاه چاپ و تبلیغات چین را یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های چاپ در این کشور معرفی کرد و یادآور شد: رایزنی برای اجاره غرفه در سال‌های آتی برای فعالان صنعت چاپ از دیگر برنامه‌های هیات ایرانی در این نمایشگاه است.

نمایشگاه چاپ و تبلیغات چین از 19 تا 22 تیرماه همزمان با (10 تا 13 جولای 2013) در شهر شانگهای برگزار می‌شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۲۲ خرداد