علمشاهی از بازدید فعالان و مدیران از شهرک چاپ ونشر خبر داد :
بررسی راهکارها و فواید خروج چاپخانه ها از تهران


مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بازدید جمعی از مسوولان فرهنگی این وزارتخانه و نمایندگان تشکل‌های صنفی از شهرک صنعتی شمس‌آباد و بررسی وضعیت شهرک چاپ و نشر تهران در چهارشنبه هشتم خردادماه خبر داد

 مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بازدید جمعی از مسوولان فرهنگی این وزارتخانه و نمایندگان تشکل‌های صنفی از شهرک صنعتی شمس‌آباد و بررسی وضعیت شهرک چاپ و نشر تهران روز هشتم خردادماه خبر داد.

 به گزارش  ایبنا،احمد علمشاهی گفت: این بازدید  با حضور جمعی از چاپخانه‌داران و علی اسماعیلی، سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد.

 وی افزود: شهرک شمس‌آباد به عنوان شهرکی صنعتی، مشاغل مختلف را در دل خود جای داده و موجب تمرکززدایی مشاغل صنایع مختلف از شهر تهران شده است.

 علمشاهی با بیان این‌که بررسی آخرین وضعیت شهرک چاپ و نشر تهران از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این بازدید است، عنوان کرد: بازدید از برخی چاپخانه‌های مستقر در این شهرک، راهکارها و فواید خروج چاپخانه‌ها از تهران از برنامه‌های این بازدید به شمار می‌آیند.

 وی گفت: ساخت شهرک چاپ و نشر تهران از سال‌های پیش مصوبه دولت بوده که در مراحل اجرایی به مشکلاتی برخورد کرده است، این موانع نیز در دیدار با مسوولان شهرک صنعتی شمس‌آباد بررسی می‌شود.

 مدیرکل دفتر امور چاپ  با بیان این‌که راه‌اندازی شهرک چاپ موجب تجمیع فعالیت‌ چاپخانه‌داران می‌شود، گفت: در این دیدار جمعی از نمایندگان و روسای اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی نیز حضور خواهند داشت.

 شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان تهران ـ‌ قم، کنار شهر حسن‌آباد قرار دارد.

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۶ خرداد