کارشناس چاپ استان قزوین:
گردهمایی کارشناسان چاپ کشور بیش از یکبار در سال برگزار شود


یک کارشناس امور چاپ برپایی گردهمایی کارشناسان چاپ سراسر کشور در تهران را اقدامی خوب دانست و گفت: برگزاری این گردهمایی ها باید بیشتر از یک بار در سال و در چند روز برگزار شود.

 یک کارشناس امور چاپ برپایی گردهمایی کارشناسان چاپ سراسر کشور در  تهران را اقدامی خوب دانست و گفت: برگزاری این گردهمایی ها  باید بیشتر از یک بار  در سال و در چند روز برگزار شود.

به گزارش اخبار چاپ، نسرین میرزایی ، کارشناس چاپ استان قزوین و منتخب جشنواره صنعت چاپ ایران،  افزود:برپایی گردهمایی کارشناسان چاپ سراسر کشور  در اسفناد ماه اگر په دیر ولی خیلی مناسب و خوب بود.

وی با اشاره به ضرورت برپایی این گردهمایی ها در هر فصل و بازدید از چاپخانه ها و نشست با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این گردهمایی در همه بخش ها به خوبی برگزار شد و برای من و همکارانم در همه استان ها دارای بار علمی و عملی بود.

به گفته وی تعامل مثبت و سازنده میان مدیران دفتر امور چاپ و معاونت امور فرهنگی وزارتخانه با بخش های استانی اگر چه در سال های گذشته هم وجود داشت ولی در سال های گذشته بسیاری از برنامه ها و اهدافی که برای این گردهمایی ها  تعریف می شد محقق نمی شد ولی در این گردهمایی مدیران جدیت و اراده بیشتری برای تحقق این برنامه داشتند.

میرزایی  تغییر کارشناسان چاپ در استان ها را یکی از مشکلات صنعت چاپ در استا ن ها دانست و افزود: در بازدیدی که از چاپخانه ها داشتیم و در کلاس آموزشی که در شرکت ایران روتاتیو برگزار شد، بسیاری از کارشناسان استانی با مفاهیم و بخش های مختلف به دلیل تغییرات مدیریتی بیگانه بودند ؛ چرا که بسیاری از کارشناسان تنها چند ماه است که  در بخش چاپ به کار مشغول شده اند .

وی بازبینی و به روز کردن آیین نامه ها را از جمله مشکلات مطرح شده در این گردهمایی دانست و افزود:  بسیاری از آیین نامه ها بیش از چند سال است که به روز نشده اند و مدیران دفتر امور چاپ  برای به روز کردن آیین نامه ها قول مساعد دادند.

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۱۲ اسفند