افراش با اشاره به نشست با کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:
3نشست شورای سیاستگذاری با نمایندگان مجلس و وزارت صنعت، معدن وتجارت


اعضای شورای سیاستگذاری صنعت چاپ در روزهای آینده با هدف بررسی مسایل صنعت چاپ و ارایه راهکار، زمینه‌های برگزاری نشست با نمایندگان کمیسیون فرهنگی و صنعتی مجلس شورای اسلامی را فراهم خواهند کرد.

 مدیرکل دفتر  امور چاپ بااشاره به نشت های شورای سیاستگذاری صنعت چاپ با مراکز، وزارتخانه‌ها و کمیسیون‌های مرتبط با صنعت چاپ  در مجلس و دولت از برگزاری چند نشست در این راستا خبر داد.

 به گزارش ایبنا، یوسف افراش با اشاره به نشست روز یکشنبه این شورا با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: اعضای شورای سیاستگذاری صنعت چاپ در روزهای آینده با هدف بررسی مسایل صنعت چاپ و ارایه راهکار، زمینه‌های برگزاری نشست با نمایندگان کمیسیون فرهنگی و صنعتی مجلس شورای اسلامی را فراهم  خواهند کرد.

وی همچنین از برگزاری نشست میان اعضای شورای سیاستگذاری صنعت چاپ، روسای اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی نشر با محمدصادق مفتح، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در روزهای آینده خبر داد و گفت: در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه دایمی آثار منتخب صنعت چاپ که چندی پیش برگزار شد، هماهنگی‌های لازم برای برپایی این نشست صورت گرفت.

افراش با اشاره به امضای تفاهمنامه‌ای که هفته گذشته میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت امضا شد ،گفت: این تفاهمنامه زمینه‌های هم‌افزایی فعالیت‌های این دو وزاتخانه برای رفع مشکلات صنعت چاپ را فراهم می‌کند.

 

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۱ دوشنبه ۱۸ دي