روزگذشته در اتحادیه صادرکنندگان برگزار شد:
اولین دستاورد نمایشگاه گلف پرینت دوبی


نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان گفت: اگر تکنولوژی گروه چینی مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا باشد برای برگزاری سمینار و معرفی محصول آنها در ایران با آنها همکاری می کنیم.
بابک عابدینی نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در گفتگو با اخبار چاپ درباره نتایج اولین نشست گروه خارجی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران پس از نمایشگاه گلف پرینت دوبی اظهارداشت: گروه چینی که بعد از ظهر دیروز با اتحادیه صادرکنندگان ایران دیدار داشت و درنمایشگاه گلف پرینت دوبی از غرفه چاپ صفا دیدن کرده بود؛ روز گذشته برای معرفی تکنولوژی خود در ایران با اتحادیه صادرکنندگان وارد مذاکره شد.

مدیرعامل چاپ صفا در ادامه گفت: این گروه چینی که کار تولید ماشین آلات چاپ فلکسو بر روی کارتن های گیت شده را انجام می دهد پنجمین تولید کننده بزرگ این ماشین آلات در جهان است. بر اساس مذاکرات انجام شده قرار است تکنولوژی استاندارد مورد تایید در اتحادیه اروپا را با دو شرط وارد ایران کند و اتحادیه صادرکنندگان در صورتی که آنها بتواند قیمت تولید را برای تولید کننده ایرانی کاهش دهند و همچنین سطح تولید و کیفیت را بالا ببرند با آنها همکاری کرده و برای معرفی این شرکت و برگزاری سمینارهای آموزشی در ایران به آنها کمک کند.

وی با بیان اینکه این دستگاه ها استاندارد اتحادیه اروپا CE))را دارد ادامه داد، این گروه چینی سال گذشته دو دستگاه از تولیدات خود را به شرکت گلف کارتن عربستان نیز فروخته است و در سال 2010، 65 میلیون دلار درآمد داشته که 50 درصد آن حاصل از فروش صادرات بوده است.

عابدینی متذکر شد: قرار شد اگر تکنولوژی این شرکت در حد استانداردهای پذیرفته شده در اتحادیه اروپا باشد و بتواند در ایران دفتر خدمات و سرویس دهی با قیمت مناسب ارائه دهد اتحادیه صادرکنندگان برای تاسیس دفاتر نمایندگی و برگزاری سمینار در ایران به آنها کمک کند.

مدیرعامل چاپ صفا از این نشست به عنوان اولین دستاورد نمایشگاه دوبی نام برد ویادآور شد، گروه تارسوس نیز برای تاریخ 4 جولای سمیناری جهت آمادگی برای نمایشگاه لیبل اکسپو در ایران برگزار خواهد کرد.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ سه شنبه ۶ ارديبهشت