مدیر کمیته جنبی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد:
برگزاری 200 نشست در بیست و چهار نمایشگاه کتاب تهران


علی شجاعی‌صائین، مدیر موسسه خانه کتاب از برگزاری 200 نشست در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و افزود: برای نخستین بار امسال بخش ویژه سرای کرسی های آزاد اندیشی در نمایشگاه کتاب امسال راه‌اندازی می شود.
به گزارش اخبار چاپ به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران : علی شجاعی‌صائین، مدیر موسسه خانه کتاب از برگزاری 200 نشست در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و افزود: برای نخستین بار امسال بخش ویژه سرای کرسی های آزاد اندیشی در نمایشگاه کتاب امسال راه‌اندازی می شود.
وی با بیان این مطلب افزود: امسال همانند سال‌های گذشته در بخش جنبی ، سه سالن اصلی در نمایشگاه وجود دارد که سرای اهل قلم، سرای عمومی و کودک و نوجوان از آن جمله اند. همچنین غرفه دیدار امسال هم در نمایشگاه برپا خواهد شد.
مدیر کمیته جنبی در ادامه سخنانش گفت: سرای عمومی امسال در طبقه دوم شبستان قرار گرفته است .همچنین در غرفه دیدار نیز به نقد و بررسی کتاب های برگزیده جشنواره های با حضور نویسندگان و منتقدان خواهیم پرداخت.
به گفته شجاعی صائین، امسال بخش جدیدی با عنوان سرای ویژه به کرسی های آزاد اندیشی در نظر گرفته شده است که 30 نشست نیز در آن برگزار می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ شنبه ۲۷ فروردين