سرای اهل قلم برگزار می کند:
اهدای جوایز پانزدهمین جایزه كتاب فصل


مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از کتاب فصل 21اسفندماه در سرای اهل قلم و با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از دبیرخانه پانزدهمین جایزه كتاب فصل، آثار داوری شده در پانزدهمین جایزه كتاب فصل جمهوری اسلامی ایران 5302 اثر است.
بنا به اعلام دبیرخانه این جشنواره 191 اثر به مرحله دوم این جشنواره راه یافتند، در این دوره از كتاب فصل، به بررسی آثار منتشر شده در پاییز 89 پرداخته شده است.
مراسم اختتامیه و اهدای جوایز پانزدهمین دوره جایزه كتاب فصل ویژه زمستان 1389 در روز 21 اسفندماه در سرای اهل قلم و با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پس از برگزاری جایزه پروین اعتصامی برگزار می‌شود.
گفتنی است سومین دوره جایزه ادبی پروین اعتصامی عصر روز 16 اسفند در تالار وحدت برگزار می‌شود و منتخبین خود را معرفی خواهد کرد. 5447 کتاب از بانوان سراسر کشور به این دوره از جایزه پروین اعتصامی رسید؛ که از این میان تنها 132 اثر به مرحله دوم داوری راه پیدا کرده است.این مراسم در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، كوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۱۱ اسفند