مؤسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌کند
نمایشگاه آثار برگزیده اولین کارگاه طراحی انسان و زیبایی


نمایشگاه آثار برگزیده و عکس های اولین کارگاه طراحی (انسان- زیبایی) که با مشارکت 4 دانشگاه هنری تهران، آذر ماه جاری در صبا برگزار شده بود روز یکشنبه 3 بهمن ماه در این مجموعه گشایش می‌یابد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر: نمایشگاه اولین کارگاه طراحی (انسان – زیبایی) روز یکشنبه 3 بهمن ماه، ساعت 16 در این موسسه گشایش خواهد یافت. این نمایشگاه شامل طرح‌های برگزیده و عکس‌های این ورک شاپ خواهد بود که در 17 آذر ماه با مشارکت 4 دانشگاه هنر، سوره، پردیس هنرهای زیبا (تهران) و علم و فرهنگ در صبا برگزار گردید.
این کارگاه که برای نخستین بار بصورت متمرکز و با محوریت طراحی بعنوان هنری پایه ای با حضور 80 دانشجو و همراهی اساتیدی از هر دانشگاه شامل آقایان: احمد خلیلی فرد، داریوش حسینی، بامداد رضوانیان و جواد نوبهار برپا شد و هدف خود را موضوعیت بخشیدن به هنر طراحی بعنوان هنری که حامل ارزش های بنیادین چون تداعی معانی، ثبت لحظه ها، بررسی جزء به جزء اتفاقات بصورت فشرده و در لحظه قرارداد تا آغازگر حرکت و برپایی تازه و اتفاقی خود در فضای طراحی امروز شود. کارگاه (انسان- زیبایی) در قالب 4 موقعیت نمایش گونه: پهلوانی، تعزیه، دفاع مقدس و فضاهای شهری برگزار شد تا دربرگیرنده سیری از کلیت فرهنگ، تاریخ و آئین ها و سنت‌های ایرانی از گذشته تا امروز باشد.
این نمایشگاه شامل آثار برگزیده و عکس‌هایی از روند شکل گیری و اجرای کارگاه است که روز یکشنبه 3 بهمن ماه در نگارخانه خیال نو موسسه صبا با حضور علاقمندان گشایش می‌یابد. صبا رویکرد خود را به هنر طراحی با هدف تحرک بخشی و پویش خلاق در این عرصه پی می‌گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۵ دي