اخباری از نمایشگاه‌های گروهی
نگارخانه بهمن و گاری شمرون میزبان هنرمندان


نمایشگاه گروهی پوستر از 25 دی ماه سال جاری در بیرجند گشایش می‌یابد و نمایشگاه 12 شاهكار هنری از 12 هنرمند مطرح معاصر از بیست و چهارم تا دوازدهم بهمن در گالری شمرون افتتاح می‌شود

اخبارچاپ: نمایشگاه گروهی پوستر «ما خیلی بلدیم» از 25 دی ماه سال جاری در بیرجند گشایش می‌یابد.
این نمایشگاه که «ما خیلی بلدیم» نام دارد؛ دربرگیرنده آثار «مینا مالکی»، «محسن دهقان»، «تکتم همتی»، «سعید حیدری»، «مهدی حسینی»، «مهدی مرتضوی»، «بابک اسکندری» و «هانیه شکیبی» است.
این نمایشگاه تا سی ام دی برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند به محل دایمی نمایشگاه‌های حوزه هنری استان واقع در خیابان منتظری، طبقه فوقانی سینما بهمن، نگارخانه بهمن مراجعه کنند.

گالری شمرون برگزار می‌کند:
نمایشگاه 12 شاهكار هنری از 12 هنرمند مطرح معاصر از بیست و چهارم تا دوازدهم بهمن در گالری شمرون افتتاح می‌شود
در این نمایشگاه 12 اثر از «هانیال الخاص»، «ناصراویسی»، «رضا بانگیز»، «حسین كاظمی»، «طاها بهبهانی»، «مسعود عربشاهی»، «صادق تبریزی»، «منیر فرمانفرمایان»، «سیراك ملكوتیان»، «منوچهر شیبانی»، «ژازه طباطبایی»، «كوروش شیشه‌گران» به نمایش درخواهد آمد.
شناخت بیشتر سبك و شیوه این هنرمندان برای آشنایی جوانان با نسل مطرح معاصر و دیدار با این هنرمندان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
انتخاب آثار براساس ارجحیت مفهوم كه روایتگر حقیقت در شناخت ماهیت انسان به عنوان یك اصل همیشه با مضامین ایرانی و اسطوره‌‌ای باتنوع بالا صورت گرفته است.
این نمایشگاه از بیست و چهارم دی ماه تا دوازدهم بهمن ماه سال جاری از ساعت 9 تا 12 و 16:30 تا 20 در گالری شمرون واقع در خیابان فرشته، روبروی خانه پرفسور حسابی، باغ موزه هنر ایرانی برای بازدید عموم و علاقه‌مندان دایر است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۲ دي