گفتگو با فرزاد قاسم‌زاده دبیر اجرایی سومین جشنواره طراحی معاصر ایران
آثار 610 هنرمند از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد


مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره طراحی معاصر ایران با موضوع «فضا و زندگی شهری» به اتمام رسید. و 2 هزار اثر از 610 هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

فرزاد قاسم‌زاده دبیر اجرایی سومین جشنواره طراحی معاصر ایران در گفتگو با اخبارچاپ اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره طراحی معاصر ایران با موضوع «فضا و زندگی شهری» به اتمام رسید. و 2 هزار اثر از 610 هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
دبیر اجرایی سومین جشنواره طراحی معاصر ایران تصریح کرد: انتخاب و داوری آثار را «منوچهر معتبر»، «حسین ماهر»، «احمد وکیلی» و «علی ذاکری» بر عهده خواهند داشت. داوری آثار نیز در هفته آتی آغاز خواهد شد و نفرات برگزیده متعاقبا اعلام خواهند شد.
وی در این خصوص افزود: آثار ارائه شده ازاستانهای مختلفی چون اصفهان، تبریز، تهران، خراسان، زنجان، فارس، کرمان و ... است که بیشترین آثار از استان تهران ارسال شده است.
فرزاد قاسم‌زاده در پایان گفت: در بخش داوری ده اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب و دویست اثر نیز با نظر داوران به بخش نمایشگاهی راه خواهند یافت؛ و در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نمایش گذاشته می‌شوند.
خبرنگار: نسیم عارفی

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۱ دي