با گسترش فعالیت‌های انجمن صورت گرفت:
محل دفتر انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ تغییر کرد


اخبار چاپ: به گزارش معاونت اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، محل دفتر این انجمن تغییر کرده است.
 اخبار چاپ: به گزارش معاونت اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، محل دفتر این انجمن تغییر کرده است. در این گزارش آمده است: به دلیل بالا رفتن حجم فعالیت‌ها انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در هر یک از بخش‌های آموزش، پژوهش و اطلاع‌رسانی، مدیران این انجمن نیازمند محیط و فضای وسیع‌تری بودند.
فضایی که در دفتر قبلی انجمن در نظر گرفته شده بود، پاسخگوی این نیازها نبود. لذا مدیران انجمن تصمیم گرفتند در اسرع وقت نسبت به تغییر محل دفتر انجمن و جابجایی از محل قبلی به مکان فعلی اقدام نمایند.
در بخش دیگری از این گزارش تأکید شده است: از این پس و در دفتر جدید، واحد عضوگیری انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ نیز فعال خواهد شد. لذا کلیه علاقه‌مندان و بخصوص چهره‌های دانشگاهی صنعت چاپ کشور می‌توانند با مراجعه به دفتر انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ و یا از طریق پایگاه اینترنتی www.pida.ir نسبت به عضویت در انجمن اقدام نمایند.
گفتنی است دفتر جدید انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در میدان فاطمی، کوچه کامران، پلاک 28، واقع شده است.
شماره‌های تماس جدید انجمن عبارتند از: 8889610 ـ 88896111، نیز شماره نمابر: 88910608، همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار چاپ نیز از این پس با تلفکس: 88801136، در خدمت مخاطبان خود خواهد بود.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۹ دي