اسفندماه در خانه هنرمندان برگزار می‌شود
هشتمین جشن تصویر سال


اخبارچاپ: هشتمین جشن تصویر سال همراه با رویداد ویژه‌ی‌ هنر تبلیغات از یکم تا 20 اسفندماه امسال همچون دوره‌های گذشته، در خانه‌ هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

اخبار چاپ :ارزیابی تصویری و محتوایی تولیدات گسترده‌ عرصه‌ تبلیغات در زمینه‌های گوناگون از جمله تیزر‌های تلویزیونی، سینمایی و تبلیغات محیطی، آگهی‌های مطبوعاتی و... موضوع رویداد ویژه‌ی هشتمین جشن تصویر سال است که توسط شورای سیاست‌گذاری، متشکل از جمعی از مدیران برجسته‌ی شرکت‌ها و موسسات معتبر تبلیغاتی ایران، برگزار می‌شود. آثار ارسالی از سوی هنرمندان مستقل و نیز شرکت‌ها و موسسات تبلیغاتی و... توسط هیئت داوران برجسته‌ منتخب شورای برگزاری، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و آثار برگزیده‌ سال جوایز و «تندیس ویژه‌ی تبلیغات» را دریافت خواهند کرد.
فراخوان هشتمین جشن تصویر سال بخش گرافیک و کاریکاتور: دو بخش گرافیک (پوستر) و کاریکاتور، همچون سال‌های گذشته با موضوع آزاد برگزار می‌شود. آثار بخش آزاد و جوانان زیر 25 سال نیز با نظر هیئت داوری معرفی شده از سوی انجمن طراحان گرافیک ایران و گروه‌های آزاد کاریکاتور انتخاب و به نمایشگاه راه خواهند یافت.
ارائه آثار در این بخش نیز می‌بایست همراه با ثبت نام متقاضی در سایتtassvir.com به‌صورت آپلود در حجمی معادل حداکثر100 کیلو بایت و نیز ارسال سی‌دی در اندازه 20 در 30سانتی‌متر صورت گیرد. تعداد آثار ارسالی برای هر بخش حداکثر پنج اثر است.
هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در هشتمین جشن تصویر سال می‌توانند از طریق ثبت نام و آپلود در سایت تصویر به آدرس tassvir.com و ارسال سی‌دی و دی‌وی‌دی آثار به دبیرخانه تصویر سال واقع در خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع، خیابان گلریز، پلاک 19، طبقه سوم، زنگ بالا در فاصله‌ی زمانی 20 آذرماه تا 20دی‌ماه سال جاری اقدام نمایند.
شایان ذکر است با توجه به‌ مدت زمان کوتاه باقی مانده تا شروع هشتمین جشن تصویر سال، قطعا امکان تمدید مهلت ارسال آثار میسر نخواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۱ آذر