به دلیل بازار خوب جنوب شرق آسیا
KBA Asia- Pacific دفاتر جدیدی در كوالالامپور افتتاح کرد


نمایندگی KBA در كوالالامپور موسوم بهKBA Asia- Pacific دفاتر جدیدی را در پارك فناوری Damansara Sunway در اطراف این شهر، افتتاح کرد .

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیکس، این شركت اعلام كرده است كه همچنین گروه فروش و خدمات خود را در این سایت افزایش داده و كارگاه و فروشگاه لوازم یدكی جدیدی را افتتاح كرده است .

KBA اشاره كرده است كه ارتباطات محكمی با بسیاری از بخش‌های بازار چاپ مالزی برقرار كرده و به تامین‌كننده مهمی در زمینه‌هایی چون افست UV ، چاپ روزنامه‌‌ها و مواردی از این قبیل تبدیل شده است .

از جمله مشتریان KBA می‌توان بهThe New Straits Times Press  اشاره كرد كه خطوط چاپ مدل     Commander  آن كه محصول شركت KBA است، یكی از مهم‌ترین روزنامه‌های مالزی را به چاپ می‌رساند. همچنین درشركت چاپKHL   دستگاه موسوم بهLomet  شركت KBA مستقر است  و علاوه بر آن بخش‌های تجارت و بسته‌بندی دیگری نیز ازRapida استفاده می‌كنند .

به گزارش اخبار چاپ، شایان ذکر است،مالزی بازار مهمی برای همه دست‌اندركاران چاپ مطبوعاتی محسوب می‌شود چراكه در نقطه ایده‌الی برای تغذیه كل بازار آسیای جنوب شرقی واقع شده است و بنا بر گفته KBA این یكی از دلایلی است كه اکثر فعالان این حوزه در این كشور دفاتر فروش و خدمات افتتاح كرده‌اند .‌‌

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۳۰ تير