به ادعای برخی بنگاه‌های خبری
خداحافظی رامین از معاونت مطبوعاتی؛ جانشین وی نیز مشخص شد


پس از خداحافظی رامین از معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاءالدین ظهوریان در این سمت منصوب خواهد شد. گفته می‌شود مراسم تودیع و معارفه محمدعلی رامین و علاءالدین ظهوریان در هفته جاری برگزار خواهد شد.

اخبار چاپ: برخی منابع آگاه و پایگاه‌های خبری از جدایی محمدعلی رامین، معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این وزارتخانه خبر داده‌اند. به گزارش اخبار چاپ در بخشی از این خبرها آمده است: «گفتنی است هنوز درباره علت اصلی این تغییر در وزارت ارشاد خبری منتشر نشده است. اما معاون جدید مطبوعاتی، پیش از این مدیرکلی امور مطبوعاتی و اطلاع‌‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد.»
جالب آن که براساس همین شنیده‌ها، پس از خداحافظی رامین از معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاءالدین ظهوریان در این سمت منصوب خواهد شد. گفته می‌شود مراسم تودیع و معارفه محمدعلی رامین و علاءالدین ظهوریان در هفته جاری برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است تاکنون هیچ خبرگزاری رسمی و دولتی نسبت به مخابره این خبر اقدام ننموده است. خبر فوق تنها در پایگاه‌های خبری اکونیوز، آخرین نیوز، تابناک، الف، خبرخودرو و جهان نیوز، نسبت به انعکاس این خبر اقدام کرده‌اند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۵ مهر