به دلیل تعامل مناسب ستاد برگزاری جشنواره روز ملی صنعت چاپ با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
احتمال تمدید دو روزه زمان نمایشگاه


علاوه بر افزایش برنامه‌های جشنواره ملی صنعت چاپ احتمال تمدید 2 روزه نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران وجود دارد و در جلسات آتی تصمیمات مقتضی در این زمینه گرفته خواهد شد.

احمد ابوالحسنی نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت:هم زمان شدن زمان نمایشگاه بین‌‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران با جشنواره روز ملی صنعت چاپ باعث پربار شدن برنامه‌ها و افزایش آنها نسبت به سال گذشته خواهد شد. به دلیل تعامل مناسب ستاد برگزاری جشنواره روز ملی صنعت چاپ با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر افزایش برنامه‌ها احتمال تمدید 2 روزه نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران وجود دارد و در جلسات آتی تصمیمات مقتضی در این زمینه گرفته خواهد شد.
احمد ابوالحسنی افزود: اقدامات اولیه برای حضور سید‌محمد‌حسین حسینی و بهمن دری در افتتاحیه نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی تهران از سوی اتحادیه لیتوگرافان تهران صورت گرفته است و احتمال حضور این عزیزان در افتتاحیه نمایشگاه وجود دارد اما هنوز قطعی نشده است.
نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان تصریح کرد: ستاد برگزارکننده نمایشگاه در نظر دارد با بهره‌گیری از تجربه سال‌های گذشته کمبودهای موجود را برطرف، و نقطه ضعف‌ها را پوشش دهد تا بتوانند به کیفیت نمایشگاه بیفزاید.
وی در ادامه بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد استقبال از هفدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی تهران نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و شرکت‌ها و کمپانی‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه این دوره حضوری پر رنگ تر خواهند داشت‌.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۶ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: