با ارائه دو قابلیت جدید در پرینترهای زیراکس
فصل تازه‌ای در کیفیت محصولات چاپ دیجیتال


کمپانی زیراکس دو امکان و قابلیت جدید را به پرینترهای مدل 6279 این شرکت افزوده است. پرینترهای مدل Xerox 6279 در زمره پرینترهای حرفه‌ای عریض کمپانی زیراکس محسوب شده و با توجه به حجم بالا توانایی چاپ و تکثیر قابل توجهی دارند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از منابع خبری بین‌المللی، کمپانی زیراکس دو امکان و قابلیت جدید را به پرینترهای مدل 6279 این شرکت افزوده است. پرینترهای مدل Xerox 6279 در زمره پرینترهای حرفه‌ای عریض کمپانی زیراکس محسوب می‌شوند، این پرینترها حجم بالایی از مرکب را در مخازن خود جای داده‌اند و به طور کلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که توانایی چاپ و تکثیر قابل توجهی دارند.
با توجه به حجم بالای خروجی این پرینترها، نصب یک دستگاه استکر (پشته کن) در قسمت خروجی دستگاه ضروری به نظر می‌رسد. کمپانی زیراکس موفق شده است یک دستگاه استکر 400 ورقی طراحی کرده و به لوازم جانبی پرینترهای مدل Xerox 6279 این کمپانی اضافه نماید. استکرهای جدید قابلیت جمع‌آوری، ترتیب و تنظیم خودکار خروجی‌های نهایی این پرینترها را دارند. به گونه‌ای که با نصب این استکرها دیگر نیازی به متصدی یا اپراتور بخش خروجی نمی‌باشد.
در بخش دیگری از گزارش اخبار چاپ از کمپانی زیراکس به مسئله ارائه یک نرم‌افزار مدیریتی جدید توسط این کمپانی اشاره شده است. یکی از چالش‌های اصلی و مشکلات همیشگی فعالان چاپ دیجیتال، مدیریت رنگ برای دستیابی به بالاترین سطح از کیفیت است. بدین معنی که در چاپخانه‌های دیجیتال تفکیک فایل‌های رنگی از فایل‌های تک‌رنگ و تعیین پرینترهای مورد نیاز برای هر یک از فایل‌ها، عملیات سخت، پیچیده و مشکلی است.
کمپانی زیراکس موفق به طراحی نرم‌افزار جدیدی تحت عنوان Freeflow Accxes شده است. این نرم‌افزار که قابلیت‌های دو نرم‌افزار Copy and Contorol و Accxes Indaxer را در خود جای داده است، توانایی کنترل و کپی تمامی فایل‌های ارائه شده توسط اپراتور را دارد. به گفته دست‌اندرکاران زیراکس این نرم‌افزار قابلیت نصب بر روی کلیه پرینترهای مدل 6279 را دارد. وظیفه و کارکرد اصلی این نرم‌افزار، مدیریت رنگ و فایل‌های ارائه شده در کلیه مراحل چاپی است. با استفاده از Freeflow Accxes کلیه کارهای چاپی ـ اعم از رنگی یا تک‌رنگ ـ به پرینترهای مربوطه ارائه شده و در نهایت خروجی نهایی به دست می‌آید. مبنای برنامه‌ریزی این نرم‌افزار براساس کالر بار (Coller Bar) تنظیم شده است. در نتیجه تنها چاپخانه‌هایی می‌توانند از Freeflow Accxes استفاده نمایند که تجهیزات آن‌ها براساس نرم‌افزارهای مدیریت رنگ طراحی شده باشد.
بهره‌مندی از Freeflow Accxes فصلی نوین را در ارتقاء کیفیت محصولات چاپ دیجیتالی می‌گشاید. مدیریت هوشمند و نرم‌افزار تفکیک پرینترها (رنگی یا تک‌رنگ) به افزایش سطح بهره‌وری، ارتقاء کیفیت، جلوگیری از اتلاف انرژی و صرفه‌جویی در استفاده از مواد مصرفی کمک شایان توجهی می‌کند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۴ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: