محصول جدید کداک
چاپ در خدمت تبلیغات


شرکت کداک تکنولوژی جدید را به بازار عرضه کرده است. این تکنولوژی در بخش چاپ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خاص و دیجیتالی روکش‌‌‌‌‌‌‌‌های موضعی(ابعادی)DIMENSIAL COATING قابلیت‌‌‌‌‌‌‌های بدیعی را ایجاد کرده است.

اخبار چاپ: شرکت کداک تکنولوژی جدید را به بازار عرضه کرده است. این تکنولوژی در بخش چاپ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خاص و دیجیتالی روکش‌‌‌‌‌‌‌‌های موضعی(ابعادی)DIMENSIAL COATING قابلیت‌‌‌‌‌‌‌های بدیعی را ایجاد کرده است. برای انجام کامل عملیات چاپی تکنولوژی جدید کداک، از پرینتر فکس پرس(Nex Press) ،روکش (ابعادی) موضعی DIMENSIAL COATING و مرکب شفاف خشک
(Clear dry Ink ) استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌شود
این تکنولوژی بسیار شبیه تکنیک‌‌‌‌‌های به کار رفته در ترموگرافی(گرمانگاری) است . در تکنولوژی روکش‌‌‌‌‌‌های (ابعادی)موضعی کداک تمامی افکت‌‌‌‌های لمسی ترموگرافی(گرمانگاری )با قابلیت، کیفیت و حساسیت بیشتری موجود است.
در روکش های (ابعادی)موضعی بر خلاف تکنیک ترموگرافی؛ لایه‌‌‌هایی با مرکب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شفاف خشک، تمامی سطح صفحه (ماده مصرفی) را می‌‌‌‌پوشاند . بدین طریق افکت‌‌های بافت دقیقی در سطح صفحه ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گردد.
تکنولوژی جدید کداک برای چاپ بهتر متن، طرح‌‌های گرافیکی، تصاویر هنری به خصوص نمودارها و جدول‌‌‌‌‌‌‌‌‌های علمی کاربردهای فراوانی دارد. دقت عمل بسیار بالای این تکنولوژی موجب این قابلیت شده است.
کمپانی هدلی برادر(Headley Brother)، نخستین و برگترین سفارش دهنده و مشتری روکش (ابعادی)موضعی کمپانی کداک است. مدیران هدلی برادر دلایل انتخاب این تکنولوژی جهت چاپ و طبع محصولات خود را ، ارائه بهتر و کیفیت بالاتر محصولات این کمپانی اعلام کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: