شرکت تولید کاغذ بهداشتی حریر خوزستان در آتش سوخت:
آتش‌سوزی 11 ساعته و خسارت 2 میلیاردی


کارخانه تولیدی کاغذ بهداشتی حریر خوزستان در 27 مردادماه سال جاری طعمه حریق شد و این آتش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سوزی 11 ساعت به طول انجامید.

به گزارش اخبار چاپ، شرکت تولیدی کاغذ بهداشتی حریر خوزستان به علت اتصال و جرقه برق در سیستم تهویه هوا به مدت 11 ساعت در آتش سوخت و خسارتی معادل 2 میلیارد تومان را بر جا گذاشت.

بی حویزاوی فرماندار شهرستان شوش در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: این حادثه در ساعت 12و 20 دقیقه ظهر 27 مردادماه سال جاری در انبار بزرگ مركزی این شركت رخ داد.
وی تصریح کرد: حریق با تلاش نیروهای آتش‌نشانی شهرستان‌های دزفول، اندیمشك، شوش و سایر شهرستان‌های همسایه شوش، همچنین پرسنل و کارگران كارخانه‌های اطراف شرکت تولیدی کاغذ بهداشتی حریر حوزستان، در حدود ساعت 12شب و بعد از گذشت 11 ساعت خاموش شده است.
فرماندار شوش افزود: بر اثر این حادثه، انبار بزرگ این شركت در آتش‌ سوخت. اما با تلاش نیروهای مستقر در این مكان از سرایت و انتقال آتش به دیگر نقاط كارخانه جلوگیری به عمل آمد.
بی حویزاوی تصریح‌كرد: علت دقیق وقوع این حادثه توسط كارشناسان مربوطه در حال بررسی است. این دلایل حداکثر تا پایان هفته جاری مشخص و اعلام می‌گردند. شرکت دستمال کاغذی حریر پارس بـا 300 نیروی شاغل در 25 کیلومتری شهرستان شوش در شمال استان خوزستان واقع است. شرکت تولیدی دستمال کاغذی حریر پارس، خط تولید بسته‌بندی محصولات خود را نیز در کنار کارخانه اصلی داشته و بیش از 630 موقعیت شغلی، به صورت غیرمستقیم به وجود آورده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: