پس از تایید BLI
پرینترهای C452کونیکا، کم مصرف، با کیفیت و مقاوم


کمپانی کونیکا سری جدیدی از پرینترهای تولیدی این کمپانی را با نام سری بیزهاب (Bizhab) به بازار عرضه کرده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از منابع خبری بین‌المللی، کمپانی کونیکا که ساخت و تجهیز پرینترهای حرفه‌‌ای را در دستور کار قرار داده؛ سری جدیدی از پرینترهای تولیدی این کمپانی را با نام سری بیزهاب (Bizhab) به بازار عرضه کرده است. تاکنون از این سری پرینترها، مدل های C452 ,C552 ,C652DS, C652 تولید شده و به بازارهای مصرف در کشورهای مختلف صادر شده است.
گفتنی است از سال 1961 میلادی تمامی کمپانی‌های تولید‌‌‌‌کننده پرینتر، اسکنر، دستگاه‌‌‌های کپی، دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌های چند منظوره و ...، تولیدات و محصولات خود را به گروه BLI تحویل داده و این گروه آزمایشات مختلفی بر روی آن‌ها انجام می‌‌‌دهد. BLI تشکلی غیرانتفاعی و تخصصی است که در سه حوزه‌ی انجام آزمایش‌های خاص و ویژه، خدمات مشاوره‌ای و ارائه‌‌‌‌ی گزارش‌های آماری و تحلیلی در صنعت چاپ فعالیت می‌‌نماید . بیش از 45 سال است که خریداران حرفه‌ای پرینترها، اسکنرها، دستگاه‌‌‌‌های کپی و... در نقاط مختلف دنیا، رتبه‌بندی BLI را به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های کیفیت این محصولات پذیرفته‌اند. به بیان دیگر، چنانچه کمپانی‌های تولید‌کننده در پی جذب بازار حداکثری _ بخصوص در اروپا _ باشند؛ باید از آزمایشات BLI سربلند بیرون آمده و تایید کیفی این گروه را داشته باشند.
کونیکا و سری جدید تولیدات کونیکا (بیزهاب) نیز از این قاعده کلی بازار پرینترهای جهانی مستثنی نبوده و ناگزیر شدند مدل‌‌های مختلف این سری را تحت آزمایش‌های حرفه‌ای و تخصصی BLI قرار دهند. البته مدل‌های C552, C652DS, C652 که پیش از این تولید شده بودند، آزمایش‌های مذکور را پشت سر گذاشته بودند. لیکن مدل C452 بیزهاب که در اوایل 2010 میلادی تولید شده بود؛ در تابستان سال جاری آزمایشات BLI را پشت سر گذاشته و از آن‌ها سربلند بیرون آمد.
آزمایش اصلی BLI روی مدل C452 بیزهاب کونیکا، چاپ 600 هزار نسخه با سطوح، ترام‌ها و تمپلات‌های مختلف بود. هدف اصلی این آزمایش سنجش دقیق کیفیت و محاسبه مقاومت پرینتر عنوان شده است. پرینتر C452 موفق شد تنها نسخه‌های چاپی را به جز 6نسخه، صحیح و با کیفیت مناسب به چاپ برساند. در آزمایش‌‌های مکمل مشخص شد این مدل از پرینترهای کونیکا مصرف انرژِی این پرینتر از متوسط مصرف سالانه‌ی اعلام شده نیز پایین‌تر است.
مسئولین و دست اندرکاران BLI پس از انجام آزمایش‌‌های گوناگون اذعان کردند: این پرینتر C452)بیزهاب) در حال حاضر برجسته‌ترین پرینتر از این نوع است. مصرف کم، کیفیت بالا، مقاومت زیاد و اپراتوری ساده از جمله ویژگی‌های مثبت این نوع از پرینترهای کونیکا است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: