به بهانه برگزاری نمایشگاه فرصت‌‌های صنعتی ایران در ونزوئلا:
آیا چاپ را نیز صنعت می‌‌‌‌‌‌‌دانند!؟؟


سومین نمایشگاه اختصاصی توانمندی‌های صنعت ایران از 4 الی 7 شهریورماه سال جاری در کشور ونزوئلا برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنایع و معادن سومین نمایشگاه اختصاصی توانمندی‌های صنعت ایران از 4 الی 7 شهریورماه سال جاری در کشور ونزوئلا برگزار خواهد شد.
برای حضور در سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت ایران در کشور ونزوئلا تاكنون، 32شركت بزرگ صنعتی اعلام آمادگی كرده‌اند، كه با توجه به درخواست‌های موجود پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا زمان برگزاری نمایشگاه به40 شركت برسد.
لازم به ذکر است در فضای نمایشگاهی 1800 متری مرکز نمایشگاهی ونزوئلا، 900 متر مربع به صنعت‌گران ایرانی اختصاص یافته است. در طبقه دوم این نمایشگاه نیز امكانات رفاهی و نمایشگاهی برای تشكیل جلسات و میزهای گفت‌وگو و تبادل اطلاعات در نظر گرفته شده است.
براساس گزارش اداره اطلاع‌رسانی سازمان گسترش، عباسی‌راد مدیرعامل شركت بازرگانی بین‌المللی ایدرو، برخی نتایج مثبت برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنعت ایران در ونزوئلا در سال‌های قبل را برشمرد و افزود: تعداد قابل توجهی از شركت‌ها و صنعت‌گران ونزوئلایی تمایل فراوانی دارند تا با صنعت‌گران و مؤسسات ایرانی همکاری نمایند. عمده نیازهای صنعت‌گران ونزوئلایی به بهره گیری از دانش فنی صنعت‌گران ایرانی، بالا بردن سطح دانش و تکنولوژی‌های مورد استفاده در صنایع کشور ونزوئلا و... باز می‌گردد. از این رو پتانسیل فراوانی برای افزایش روابط صنعتی و سرمایه‌گذاری بین دو كشور وجود دارد كه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند بر سرعت این فرآیند افزوده و بهره‌وری این تعامل را بالا ببرد.
مهدی عباسی‌راد در ادامه اظهار داشت: شركت‌های ایرانی در این نمایشگاه بیشتر به ارائه توانایی‌های خود در زمینه‌های خدمات فنی و مهندسی، قطعه‌سازی، ماشین‌آلات، خدمات پیمانكاری، خودروسازی، ساخت‌مسكن، صنایع الكترونیك، مواد‌غذایی، ماشین‌آلات صنعتی و كشاورزی و ... خواهند پرداخت. ضمن این‌كه چند شركت ونزوئلایی فعال در حوزه بیمه و سرمایه‌گذاری، اطلاعاتی را در خصوص نحوه سرمایه‌گذاری و مسائل حقوقی و بیمه‌ای ارائه خواهند كرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۳۱ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: