روبرت آواساپیان مدیر عامل شرکت ماشین‌سازی آواساپیان
ماشین‌آلات جدید به نمایشگاه نمی‌رسد


تغییر زمان نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی اگر چه بسیاری از فعالان صنعت چاپ را خرسند نموده و این امیدواری را به آنها می‌‌دهد که نبود فضای جوی نا‌مناسب دیگر وجود ندارد؛ اما این تغییر زمان گروه معدودی از تولیدکنندگان را برای حضور در این دوره از نمایشگاه با مشکل روبرو کرده است.

تغییر زمان نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی اگر چه بسیاری از فعالان صنعت چاپ را خرسند نموده و این امیدواری را به آنها می‌‌دهد که نبود فضای جوی نا‌مناسب دیگر وجود ندارد؛ اما این تغییر زمان گروه معدودی از تولیدکنندگان را برای حضور در این دوره از نمایشگاه با مشکل روبرو کرده است. روبرت آواساپیان مدیر عامل شرکت ماشین سازی آواساپیان در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: هر سال با ایده و طرح‌های جدید، ماشین‌آلاتی که همگام با تکنولوژی روز دنیا باشند را در نمایشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌های بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی وصنایع وابسته تهران عرضه کرده و این شرکت‌ با توانایی هرچه بیشتر در دوره‌‌‌ها مختلف حضور داشته است. اما امسال به دلیل تغییر زمان نمایشگاه نمی‌توانیم ماشین جدیدی به نمایشگاه ارائه دهیم و در این دوره حضور نخواهیم داشت.
وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس زمان‌بندی شرکت برای ساخت ماشین جدید آخرین زمان در نظرگرفته مانند گذشته بهمن‌ماه بود که متاسفانه تغییر زمان به شهریور باعث شد نتوانیم یک ماشین ایده‌آل را به بازار عرضه نماییم. زیرا هر کار جدیدی آزمون و خطای خود را داراست و چند ماه جلو افتادن زمان برگزاری نمایشگاه اگرچه مایه بسی خرسندی می‌باشد اما مانع ارائه یک محصول ایده آل به بازار نیز هست. قدر مسلم برای سال آینده برنامه ریزی و طراحی ماشین آلات را طوری انجام خواهیم داد تا بتوانیم با ماشینی جدید در نمایشگاه حضور پیدا کنیم.
روبرت آواساپیان در خصوص تحریم ها عنوان نمود: تحریم ها برای سازندگان و تولید کنندگان مشکلات بسیاری ایجاد کرده است قبل از تحریم قطعات سفارشی طی دو هفته به دست ما می رسید؛ اما این تحریم ها باعث شده تحویل هر قطعه بالای 45 روز به طول انجامد. برای وارد کردن قطعات مورد نیازمان با مشکل روبرو شده ایم و بالاجبار به جای یک شرکت به سه شرکت چین و ترکیه و دوبی سفارشات را ارسال می نماییم تا یکی از این شرکت ها قطعه را برایمان ارسال نماید.
مدیر عامل شرکت ماشین سازی آواساپیان در پایان افزود: نیاز بازار ما تنها توسط تولیدکنندگان داخلی برطرف خواهد شد زیرا بازار را بهتر درک می کنند و با طراحی های پایه ای و به دور از مهندسی معکوس و منتاژ بر اساس نیاز تولید کنندگان و بازارهای بومی کشور اقدام به طراحی ماشین آلات جدید می نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۸ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: