هوشمندسازی مدارس از ابتدای مهرماه سال 89
حذف کاغذ از سبد خرید کالای آموزش و پرورش


با اجرایی شدن طرح هوشمندسازی مدارس، کاغذ از سبد کالای مصرفی آموزش و پرورش حذف و خرید آن ممنوع شد. به گفته مسئولین امر، این تصمیم در راستای تحقق وعده ایجاد دولت الکترونیک اتخاذ شده است.

اخبار چاپ: یکی از شاخص‌های مهم و اثربخش پیشرفت جوامع مختلف در عرصه علم و فناوری به کارگیری فناوری‌های جدید در بخش آموزشی کشور است. بر همین اساس آموزش و پرورش استان تهران، هوشمندسازی مدارس را در قالب یک طرح تحقیقی، علمی و کاربردی در شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش استان مطرح کرده است. در این راستا با همکاری دانشگاه علم و صنعت طرح مذکور بررسی شده و نقشه راه آن در شهر تهران تعیین و عملیاتی شده است.
طرح هوشمندسازی مدارس علاوه بر کاهش هزینه‌ها، باعث حذف کاغذ از سیستم اداری نیز خواهد شد. از این رو، ارتقاء توانمندی مجموعه کاربران به منظور انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی با استفاده از تکنولوژی رایانه، لازم به نظر می‌رسد. حذف کاغذ و ممنوعیت خرید آن از ابتدای مهرماه سال جاری بیان‌گر علاقه‌مندی مدیران وزارت آموزش و پرورش برای پیوستن به سازمان الکترونیکی نهادهای اجرایی کشور، در راستای تحقق وعده دولت الکترونیک است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۷ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: