سوء استفاده از صنعت چاپ در اسکاتلند
جاسازی مواد مخدر در بسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی صحافی


قاچاقچیان مواد مخدر تحت پوشش یک واحد صحافی به تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام کردند. این قاچاقچیان که توانسته بودند به مدت 10 سال به عنوان یک واحد صحافی در نزدیکی گلاسو فعالیت نمایند، بیش از 11 تن حشیش را به ارزش تقریب 5/3 میلیون پوند در این مدت تهیه و در اسکاتلند توزیع نمایند

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرتال اطلاع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسانی پلیس اسکاتلند، قاچاقچیان مواد مخدر تحت پوشش یک واحد صحافی به تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام کردند. این قاچاقچیان که توانسته بودند به مدت 10 سال به عنوان یک واحد صحافی در نزدیکی گلاسو فعالیت نمایند، بیش از 11 تن حشیش را به ارزش تقریب 5/3 میلیون پوند در این مدت تهیه و در اسکاتلند توزیع نمایند.
ماموران پلیس اسکاتلند(Scdea) در تاریخ 24 جولای سال جاری به یک دستگاه خودرو ون مشکوک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند، پس از بررسی و بازدید محتویات خودرو مشخص می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گردد، بیش از یک تن حشیش در 34 بسته جداگانه محصولات صحافی(کتاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی با جلد گالینگور و جزوات 200 صفحه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ای با عطف فنری )جاسازی شده است.
در جریان تحقیقات بعدی پلیس اسکاتلند مشخص می‌‌‌‌‌‌‌شود این صحافی که مدیریت آن توسط 4 قاچاقچی بوده است،
تا کنون بیش از 11 تن حشیش را وارد اسکاتلند کرده و سپس در قالب بسته‌‌‌‌‌بندی فرآورده‌های صحافی نظیر کتاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جلد شده، جزوات فنری، جعبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های محصولات دارویی و... با اخذ مجوز از مراجع قانونی به دیگر کشور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اروپایی ارسال کرده‌‌‌‌اند
گفتنی است سرپرست این گروه با فردی بنام ام سی هی یو بوده است. جالب آنکه مجوز واحد صحافی و چاپخانه بنام این فرد صادر شده است. به بیان دیگر؛ فرد مذکور موفق شده است تحت پوشش فعالیت در واحد صحافی،بیش از 11 تن مواد مخدر را به اقصی نقاط کشورهای اروپایی ارسال نماید.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۶ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: