خبرهای داغ معاون امور فرهنگی در رمضان گرم
شهر آفتاب میزبان نمایشگاه بیست و چهارم


بهمن دری معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بررسی موضوع تغییر محل برگزاری بیست ‌و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مصلی به مکان جدید شهر آفتاب در کار گروه کتاب هیات دولت خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ مقرر شده است شهرداری تهران مجموعه شهر آفتاب در محدوده حرم مطهر امام راحل(ره) را که پیش از این وعده آماده‌سازی آن را داده بود، در اختیار نمایشگاه کتاب قرار دهد. در صورت آماده به کار نشدن این فضا، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی برگزاری نمایشگاه کتاب است این موضوع را از طریق هیات دولت بررسی کرده و محل مناسبی برای برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه در نظر خواهد گرفت.
• برگزاری بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب با ریاست بهمن دری
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حكمی بهمن دری را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب كرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حكم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: نظر به برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه سال 1390 و ضرورت اعمال دقیق سیاست‌های شورای سیاستگذاری نمایشگاه و با توجه به شایستگی‌ها و قابلیت‌های جنابعالی در امور فرهنگی، شما را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب می‌کنم.
امید است با نظارت دقیق جنابعالی بر واحدهای تابعه معاونت امور فرهنگی و جلب همکاری سایر سازمان‌ها و ادارات ذیربط، این رویداد فرهنگی به بهترین وجه ممکن برگزار گردد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۶ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: