مرزهای امپراطوری اینترنت و تاثیرات آن بر صنعت چاپ
خدمات متقابل هایدلبرگ و یونی سورس در آمریکا


نمایندگی کمپانی هایدلبرگ در کشور آمریکا و کمپانی مرجع یونی سورس قرارداد همکاری و تفاهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه امضا کردند . در این تفاهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه طرفین موظف موظف شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند امکاناتی را در حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار یکدیگر قرار دهند.

به گزارش اخبار چاپ نمایندگی کمپانی هایدلبرگ در کشور آمریکا و کمپانی مرجع یونی سورس قرارداد همکاری و تفاهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه امضا کردند . در این تفاهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه طرفین موظف شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند امکاناتی را در حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار یکدیگر قرار دهند. نمایندگان هردو شرکت بر این باورند در صورت اجرایی شدن مفاد این تفاهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه چاپخانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داران امریکایی برای تهیه مواد مصرفی، مشکلات کمتری خواهند داشت. در ضمن این قرارداد فرصتی را در اختیار چاپخانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داران این کشور به منظور توسعه و گسترش واحدهای صنعتی خود می‌‌‌‌‌‌‌‌گذارد
گفته می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود به موجب این تفاهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه هایدلبرگ موظف است خدمات تسهیلاتی، محصولات و تکنیک‌‌‌‌‌‌‌های کارشناسی،اطلاعات لوازم یدکی و مواد مصرفی و همچنین مدیاهای چاپی خود را در اختیار کاربران یونی سورس قرار دهد. از دیگر سو، یونی سورس موظف شده است تا امکان دسترسی به شبکه توزیع، اطلاعات محاسبات و روند جمع‌‌‌‌‌‌‌‌آوری اطلاعات واحدهای چاپی را در اختیار نمایندگی هایدلبرگ قرار دهد.
این تفاهم‌‌‌‌‌‌‌نامه در چند مرحله کاری تکمیل شده و اطلاعات به صورت طبقه‌بندی شده بین طرفین مبادله می‌‌‌‌‌‌‌‌‌گردد. این اطلاعات در ابتدا (اوایل پاییز 2010 میلادی) به اطلاع چاپخانه‌‌‌‌‌‌‌‌داران جنوب شرقی کشور امریکا و ایالت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های همسایه خواهد رسید و سپس در کل کشور آمریکا گسترش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یابد.پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است کلیه‌‌‌‌‌‌‌ی مواد این تفاهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه حداکثر تا پایان سال آینده میلادی اجرا شده و تمامی چاپخانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌داران آمریکایی بتوانند از امتیازات آن استفاده نمایند.
تفاهم‌‌‌‌‌‌‌‌نامه مذکور متممی دارد که به موجب آن کمپانی یونی سورس موظف است تا سری کامل مواد مصرفی تولید شده را با نام (سافیرای هایدلبرگ) در کشور آمریکا توزیع و عرضه نماید.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۵ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: