محمد صادق رنگاور رییس امور بندری و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد:
احداث کارخانه کاغذ‌سازی در کرانه جنوبی دریای خزر


کارخانه کاغذسازی با سرمایه ای بالغ بر 62میلیارد و 830 میلیون تومان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد تا پایان سال جاری احداث خواهد شد.

به گزارش اخبار چاپ: محمدصادق رنگاور رئیس امور بندری و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از احداث کارخانه کاغذ‌سازی در سال جاری خبر داد و افزود: این کارخانه با سرمایه‌ای بالغ بر 62 میلیارد و 830 میلیون تومان درمنطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد واقع در کرانه جنوبی دریای خزر و 51 کیلومتری شمال شرقی شهرستان ساری راه‌اندازی خواهد شد.شرقی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین قسمت از کرانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی جنوبی دریای خزر، به منظور احداث این کارخانه در نظر گرفته شده است.
محمدصادق رنگاور ضمن اعلام پیشرفت 59 درصدی روند ساخت کارخانه کاغذ‌سازی تصریح کرد: این پروژه توانایی ایجاد اشتغال برای 500 نفر از جوانان منطقه کرانه جنوبی دریای خزر را نیز داراست؛ لازم به ذکر است که احداث کارخانه کاغذسازی با هدف صادرات کاغذ به کشورهای همجوار فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.در ضمن محصول اصلی این کارخانه کاغذ تحریر در قطع A4 خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۵ مرداد


علیرضا

چه زمان کارخانه راه اندازی خواهد شد؟ و نحوه جذب نیرو را بفرمایید.
مرتضی متانی

با سلام بنده کارشناس ارشد صنایع چوب و کاغذ گرایش خمیر کاغذ می باشم. باید بگویم احداث چنین کارخانه ای کمک شایانی به صنعت استان و حتی کشور خواهد نمود.لذا استفاده از نیروی کاری مجرب و متخصص می تواند در پیشبرد اهداف این کارخانه موثر باشد.
nj

با سلام.لطفا در مورد نحوه و زمان جذب نیروهم بنویسید.
مرتضی

با سلام.با توجه به اینکه کارخانه به زودی راه اندازی خواهد شد ولی در مورد نحوه جذب نیرو اگهی نکردید.باتشکر.
هاشم

تولید دستگاه وکیوم بکس وشن گیرداریم با 5سال ضمانت اگه خواستین ایمیل بدیدhamedan.Khack@yahoo.com





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: