طرحی جدید برای بلیت‌های هواپیما
عمر بلیت‌های کاغذی پایان یافت


تکنولوژی جدیدی برای تولید بلیت‌های هواپیما ابداع شده است. در این تکنولوژی جدید، کلیه اطلاعات و ابزار لازم جهت اطلاع‌رسانی، برنامه‌ریزی مسافر و... به صورت آنلاین در اختیار دارنده، قرار می‌گیرد.

به گزارش اخبار چاپ تکنولوژی جدیدی برای تولید بلیت‌های هواپیما ابداع شده است. در این تکنولوژی جدید، کلیه اطلاعات و ابزار لازم جهت اطلاع‌رسانی، برنامه‌ریزی مسافر و... به صورت آنلاین در اختیار دارنده، قرار می‌گیرد. تکنولوژی مذکور به صورت یک کارت الکترونیکی عرضه شده، برای اولین بار در کشور امریکا مورد استفاده آزمایشی قرار خواهد گرفت. در صورتی که بتواند پاسخگوی کلیه نیازهای مورد نظر باشد، از این پس دیگر هیچ بلیت هواپیمایی توسط چاپخانه‌ها تولید و تکثیر نمی‌گردد.
این کارت طرح جدیدی است که برای بلیت های هواپیما در نظر گرفته شده است. این کارت هوشمند حاوی اطلاعات کامل پرواز به صورت آنلاین می‌باشد که در صورت تغییر در اطلاعات مانند تاخیر یا کنسل شدن پرواز، به صورت خودکار توسط گیرنده‌های این کارت اطلاعات به مسافر نشان خواهد داد.
نوار کناری این کارت، به صورت یک قابل جداسازی می‌باشد، که به اندازه مچ دست مسافران طراحی شده است. در دو سوی این نوار دو دکمه مغناطیسی وجود دارد که در صورت اتصال با یکدیگر، به عنوان باتری فعال شده و روی این نوار اطلاعات دیجیتالی نشان داده خواهد شد. این اطلاعات شامل ساعت، تاریخ و مشخصات پرواز می‌باشد که در طی سفر مفید خواهند بود. در صورت موفقیت این طرح یکی از بازارهای مناسب چاپخانه‌ها از بین خواهد رفت.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۳ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: