اتفاقات شرکت‌های کوچک و اقدامات بزرگ مدیران
توجه یک شرکت هندی به بسته‌بندی محصولات دارویی


شرکت هندی بیلکر در آخرین اقدام خود به منظور ایجاد و ارتقاء کیفیت و استاندرسازی اقدام به راه‌اندازی خط تولید بسته‌های با کیفیت در محصولات دارویی از طریق تجارت جهانی فیلم و زینک نموده است.

بیلکر کمپانی هندی، بسته‌بندی محصولات دارویی، تجارت جهانی فیلم را در قبال پرداخت 100 میلیون یورو به اینه اس گروپ به دست آورد.
براساس گفته بیلکر، این قرارداد در بردارنده معاملات(تجاری)، درآمدها و بهره‌برداری‌های فیلم‌های اینه اس درآمریکای شمالی،اروپا و آسیاست.
اینه اس، سازنده مواد اولیه و مصرفی مورد نیاز در بسته‌بندی محصولات دارویی درمانی تاول،فیلمهای کاربردی در چاپ و دکوراسیون، فیلم‌های پلاستیکی برای اسلیوها، کارت‌های اعتباری پلاستیکی و روکش دار است که گردش سالانه مالی‌ای در حدود 240 میلیون یورو دارد.
ظرفیت تولید سالانه این کمپانی در سایت‌های ساخت فیلم خود در کشورهای آلمان، ایتالیا، هند و آمریکای شمالی نزدیک به 140 هزار تن است.
به گزارش هر دو کمپانی انتظار می‌رود که این قرار داد تا پایان آگوست سال 2010 میلادی تکمیل گردد. در صورت انعقاد کامل این قرارداد، از این پس شرکت بیلکر هندی یکی از تولیدکنندگان و بازرگانان جهانی بسته‌بندی محصولات دارویی خواهد شد. امکانی که تاکنون تنها در اختیار برخی از کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته اروپایی و امریکا بوده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲۳ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: