با حضور نماینده انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ
برنامه‌ریزی اولین کنفرانس ملی بسته‌بندی صنایع غذایی کلید خورد


جلسه هماهنگی اولین کنفرانس ملی بسته‌بندی صنایع غذایی با رویکرد صادرات با حضور نمایندگانی از وزارت صنایع و معادن، موسسه استاندارد وتحقیقات صنعتی،کانون کارفرمایان صنایع غذایی، اتحادیه صادرکنندگان زعفران، سازمان توسعه تجارت و انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ برگزار شد

به گزارش اخبار چاپ، جلسه هماهنگی اولین کنفرانس ملی بسته‌بندی صنایع غذایی با رویکرد صادرات با حضور نمایندگانی از وزارت صنایع و معادن، موسسه استاندارد وتحقیقات صنعتی،کانون کارفرمایان صنایع غذایی، اتحادیه صادرکنندگان زعفران، سازمان توسعه تجارت و انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در محل دفتر معاونت کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت تشکیل شد.
به پیشنهاد جلال ذکایی رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، مقرر شد شورای راهبردی صنعت بسته‌بندی کشور متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های صنایع ومعادن، بازرگانی، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان بخش غیردولتی، تشکیل گردیده و مسئولیت‌های محوله را با هماهنگی نهادها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط به انجام رساند. به منظور تسریع در تحقق این بخش از مصوبات جلسه مذکور، دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت، مسئولیت برگزاری، تشکیل و سازماندهی این شورا را برعهده گرفت.
از دیگر مصوبات مهم این جلسه، انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنفراس ملی بسته‌بندی و جشنواره طراحی بسته‌بندی بود. اعضای شورای سیاستگذاری کنفراس ملی و جشنواره طراحی بسته‌بندی تعیین شده و موظف گردیدند در جلساتی آتی ضمن بررسی شرح وظایف و ساختار اجرایی ستاد کنفرانس و ستاد جشنواره، کلیه امور مربوط به کنفرانس را نیز پیگیری نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۱ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: