با انتخاب سرپرست دفتر امور چاپ
فرشی فرید؛دبیر جدید مسابقات آثار و محصولات چاپی


مسعود فرشی فرید با انتخاب سرپرست دفتر امور چاپ به عنوان دبیر دهمین دوره ی مسابقات آثار و محصولات چاپی منصوب شد

به گزارش اخبار چاپ، مسعود فرشی فرید به عنوان دبیر دهمین دوره ی مسابقات آثار و محصولات چاپی منصوب شد. مسابقات آثار و محصولات چاپی یکی از مهمترین بخش های جشنواره ی ملی صنعت چاپ است؛ که هر ساله به مناسبت یازده شهریور، روز ملی صنعت چاپ ایران برگزار می شود. در این مسابقات برترین محصولات چاپخانه ها توسط هیات انتخابات آثار گزینش شده و به رقابت می پردازند.
به دلیل گستردگی موضوعات در داوری و انتخاب آثار و از آنجا که این مسابقات در بخش های مختلف صنعت چاپ، شامل: پیش از چاپ، چاپ، پس از چاپ و عملیات تکمیلی برگزار می شود؛ به طور معمول و بخصوص در دوره های اخیر، دبیر مسابقات آثار و محصولات چاپی از میان چهره های دانشگاهی و مدرسان رشته ی چاپ انتخاب می شوند.
گفتنی است فرشی فرید پیش از این به عنوان مدرس دانشگاه جامع علمی – کاربردی، دبیر اتحادیه ی صادرکنندگان خدمات صنعت چاپ و مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ فعالیت داشته است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۰ مرداد


hamid

از خداوند منان موفقیت بیش از پیشتان را آرزومندم و امیدوارم این بار سنگین را به یاری حق تعالی به سر منزل مقصود هدایت نمایید.
رضا

خوب است از نظریات و تجربیات مدیران و گروههای قبلی برگراری استفاده شود . تا تجربیات دوره های گذشته به برگزاری بهتر این دورهمسابقات منتج شود .
علي

همه بخشهاي جشنواره مهم است و اهداف متفاوتي را دنبال ميكند





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: