در جریان برگزاری مسابقات ورزشی(فوتسال) جشنواره ملی چاپ
اتحادیه چاپخانه داران تهران دوم شد


تیم فوتسال اتحادیه چاپخانه داران تهران در مسابقات فوتسال دهمین جشنواره صنعت چاپ تهران موفق شد به عنوان نائب قهرمانی دست یابد. این مسابقات در سه روز متوالی و با حضور پانزده تیم به صورت یک حذفی در سالن مجموعه ورزشی سازمان آب برگزار شد.

حمید غفاری مسئول کمیته ورزش اتحادیه چاپخانه داران تهران و مسئول کمیته استانهای کشور، در فدراسیون کوه نوردی و سعود ورزشی در گفتگو با اخبار چاپ از کسب عنوان نائب قهرمانی تیم فوتسال اتحادیه چاپخانه داران تهران خبر داد و افزود: مسابقات فوتسال دهمین جشنواره چاپخانه داران، لیتوگرافان و صحافان تهران در سه روز متوالی و با حضور پانزده تیم به صورت یک حذفی در سالن مجموعه ورزشی سازمان آب برگزار شد. در ابتدا تعداد بیست و چهار تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نمودند؛ اما به علت مشکلاتی من جمله محدودیت زمانی و هماهنگی برای محل برگزاری مسابقات، تنها حضور پانزده تیم از بیست و چهار تیم عملیاتی شد. بسیاری از کارگران در ایام هفته قادر به ترک محل خدمت خود نبوده، از این رو بعضی از تیم ها انصراف خود را از حضور در این مسابقات اعلام نمودند.
مسئول کمیته ورزش اتحادیه چاپخانه داران تهران در خصوص فینال این مسابقات اظهار داشت: فینال مسابقات فوتسال دهمین جشنواره چاپخانه داران، لیتوگرافان و صحافان تهران در روز شنبه شانزدهم مرداد ماه انجام شد و تیم چاپ تک موفق به کسب عنوان قهرمانی، تیم اتحادیه چاپخانه داران تهران عنوان نائب قهرمانی و تیم چاپ نامی نقش عنوان سوم را به خود اختصاص داده اند. جوایز نقدی و کاپ های این عزیزان در جشن کارگری صنعت چاپ به آنها اهداء خواهد شد.
وی در پایان عنوان کرد: برای داوری این مسابقات از داوران رسمی فدراسیون فوتسال کشور دعوت به عمل آوردیم؛ که بعد از پایان این مسابقات داروان سطح بازی ها رابالا تر از توقعاتشان، نسبت به مسابقاتی در این سطح عنوان نمودند و پیشنهاداتی را به کمیته ورزش اتحادیه چاپخانه داران ارائه دادند مبنی بر تشکیل تیم منتخب صنعت چاپ برای راه یابی به مسابقات رسمی کشور.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۰ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: