حضور انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ در نمایشگاه مالزی
پس از آیپکس نوبت به مالزی رسید


انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، ایجاد ارتباط و بستر سازی به منظور تعاملی سازنده با گروه‌های مختلف فعال صنعت چاپ و بسته‌بندی در ابعاد بین‌المللی را در سه حوزه‌ی آموزش، پژوهش و اطلاع‌رسانی، در دستور کار خود قرار داده است؛ به همین دلیل رویکرد مثبتی نسبت به حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی بخصوص در کشورهای آسیایی و در حال توسعه اتخاذ نموده است.

به گزارش اخبار چاپ، چهارمین نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی ماشین آلات صنعت چاپ و بسته‌بندی مالزی، در مرکز نمایشگاهی کوآلالامپور، در حال برگزاری است. این دو سالانه تخصصی صنعت چاپ و بسته بندی از 6 آگوست 2010 میلادی افتتاح شده و تا 9 آگوست ادامه خواهد داشت. نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات صنعت چاپ و بسته‌بندی مالزی تاکنون سه دوره در سال های 2004، 2006 و 2008 میلادی برگزار شده است.

سومین دوسالانه این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 11 هزار متر مربع و با حضور غرفه‌گذارانی از 24 کشور جهان برگزار شد. در سومین دوره 14 هزار و 300 بازدید کننده مالزیایی از مخاطبین خاص این نمایشگاه و هزارو هفتاد و یک بازدید کننده خارجی، حضور داشتند. برگزار کنندگان نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات صنعت چاپ و بسته‌بندی مالزی پیش‌بینی کرده‌اند که بیست هزار نفر بازدید‌کننده تخصصی از این دوره بازدید نمایند. گفتنی است در این نمایشگاه تنها فعالان صنعت گرافیکی، متخصصان حرفه‌ای گرافیک، بنگاههای تبلیغاتی، مدیران چاپخانه‌ها، مدیران مسئول انتشارات، سرمایه گذاران صنعت چاپ و بسته‌بندی، واردکنندگان، صادرکنندگان و عوامل فروش ماشین‌آلات و تجهیزات صنعت چاپ و بسته‌بندی، دفاتر دولتی و فروشندگان لوازم یدکی و ملزومات صنعت چاپ و بسته بندی به عنوان بازدیدکنندگان حضور دارند.

• انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ: این بار در نمایشگاه مالزی

از آنجا که انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ، ایجاد ارتباط و بستر سازی به منظور تعاملی سازنده با گروه‌های مختلف فعال صنعت چاپ و بسته‌بندی در ابعاد بین‌المللی را در سه حوزه‌ی آموزش، پژوهش و اطلاع‌رسانی، در دستور کار خود قرار داده است؛ رویکرد مثبتی نسبت به حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی بخصوص در کشورهای آسیایی و در حال توسعه اتخاذ نموده است.

در این راستا انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ به عنوان نخستین و تنها غرفه‌گذار ایرانی در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ماشین‌آلات صنعت چاپ و بسته‌بندی مالزی حضور یافته است. دست اندر‌کاران این انجمن در تلاشند تا نهایت استفاده و بهرو برداری را از این نمایشگاه داشته باشند. برقراری ارتباط با مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی، ایجاد ارتباط با صنعت‌گران کشورهای منطقه آ. س.آن و به ویژه مالزی، توسعه مناسبات تحقیقاتی پژوهشی با دانشگاه های این کشورها و ... از جمله اهداف انجمن برای حضور در این نمایشگاه عنوان شده است.

گزارش عملکرد و فعالیت تنها نماینده ایران در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات صنعت چاپ و بسته بندی مالزی و برنامه های کلی این نمایشگاه در ایام باقی مانده، طی روز های آینده در اخبار چاپ منعکس خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۱۸ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: