گزارش تفصیلی سمینار پرینت پروموشن منتشر شد
نتایج مثبت در گزارش سمینار پرینت پرموشن


انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ دوره سه روزه آموزشی پرینت پرموشن را برگزار نمود. در این راستا شرکت افست به عنوان یکی از حامیان این دوره از تاریخ 5 تا 7 مردادماه سال جاری میزبان اساتید و مدرسان صنعت چاپ بود.

انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ دوره سه روزه آموزشی پرینت پرموشن را برگزار نمود. در این راستا شرکت افست به عنوان یکی از حامیان این دوره از تاریخ 5 تا 7 مردادماه سال جاری میزبان اساتید و مدرسان صنعت چاپ بود.

این سمینار سه روزه با حضور اساتید آلمانی از قبیل یورگن سیدل مدرس چاپ افست و متخصص در استاندارد چاپ، اندازه گیری و کنترل، انجام تست‌های چاپی با مرکب های پیگمنت بالا از دانشگاه کمنیتز آلمان؛ توماس شوبرت مدرس پیش از چاپ و متخصص در گردش کار دیجیتال، پلیت ستر و مدیریت رنگ از دانشگاه کمنیتز آلمان و مارکوس هرینگ رئیس اتحادیه سازندگان ماشین‌آلات چاپ به تدریس مباحث تخصصی و آکادمیک چاپ در دو بخش تئوری و عملی پرداختند.

به گزارش پایگاه انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ 30 تن از اساتید و مدرسان این صنعت در این کلاس‌ها حضور داشته و به تبادل و تعامل جزئیات تخصصی در سه بخش پیش از چاپ ،چاپ و پس ازچاپ پرداختند
در بخشی از گزارش موجود در پایگاه انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ (www.pida.ir ) آمده است:«... تلاش‌های بی وقفه و برنامه‌ریزی‌های علمی و کارشناسی موجب شد تا به گواه شرکت‌کنندگان، این سمینار بهترین داده‌ها و اطلاعات را در اختیار اساتید قرار دهد. پیگیری و پشتکار اساتید شرکت‌کننده در روز پایانی و علاقه‌مندی آنان به منظور حفظ ارتباط با مدرسان سمینار نشان‌دهنده و بیان‌گر انتخاب صحیح و کاربردی مدیران انجمن درخصوص مفاد مطرح در دوره بود ...»

در روز پایانی به منظور استفاده و بهره‌برداری اساتید و مدرسان صنعت چاپ کشور آزمونی از شرکت‌کنندگان و حاضران صورت گرفت . این اقدام در راستای ارزیابی کیفی و بررسی نتایج دوره آموزشی پرینت پرموشن انجام شد.و از بین شرکت‌کنندگانی که بیشترین امتیاز را آورده‌اند تعدادی برای حضور در دوره یک ماهه آلمان گزینش شدند .
اسامی اساتید منتخب دوره آموزشی در گزارش تکمیلی بر روی پایگاه انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ (www.pida.ir ) موجود می‌باشد .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۱۳ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: