زینال زاده در گفتگو با اخبار چاپ خبر داد:
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تغییر کرد


در سال گذشته آقای احمدی منش در سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی مشغول به فعالیت بودند. چندی پیش و در پی تغییراتی که در بخش‌ها و حوزه‌های این استان تغییر کرده جناب آقای داننده جانشین آقای احمدی‌منش شدند.

حسین زینال‌زاده رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز در گفتگو با اخبار چاپ از تغییر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خبر داده و افزود: در سال گذشته آقای احمدی منش در سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی مشغول به فعالیت بودند. چندی پیش و در پی تغییراتی که در بخش‌ها و حوزه‌های این استان تغییر کرده جناب آقای داننده جانشین آقای احمدی‌منش شدند.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز در ادامه افزود : به دنبال این تغییر و سکانداری اداره فرهنگ و ارشاد استان توسط جناب داننده؛هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز جلسه‌ی اثربخشی را با ایشان برگزار نمود. در این جلسه، دغدغه‌های اصلی چاپخانه‌داران تبریز در سطح استانی و فرا استانی،بررسیمشکلات و معضلات نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تبریز،در دستور کار قرار گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: رویکرد مدیر کل جدید و هماهنگی و همراهی آقای سیدی ،کارشناس امور چاپ استان با هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تبریز ،موجب دلگرمی و اشتیاق شده است. امیدواریم شاهد تغیراتی گسترده در بدنه صنعت چاپ استان باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۱۳ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: