قطارهای شهری در انتظار خلاقیت گرافیکی
فراخوان طراحی نشانه قطارهای شهری اهواز


سازمان قطارهای شهری اهواز با انتشار فراخوانی از کلیه هنرمندان و طراحان دعوت به همکاری نموده است تا در مسابقه‌ای که به منظور طراحی نشانه این سازمان برگزار خواهد شد شرکت نموده و آثار خود را ارسال نمایند.

به گزارش اخبار چاپ، سازمان قطارهای شهری اهواز با انتشار فراخوانی از کلیه هنرمندان و طراحان دعوت به همکاری نموده است تا در مسابقه‌ای که به منظور طراحی نشانه و آرم این سازمان برگزار خواهد شد، شرکت نموده و آثار خود را ارسال نمایند. علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را تا تاریخ 30 مهرماه سال جاری به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند. شایان ذکر است آثار ارسال شده در شورایی متشکل از اساتید و کارشناسان حوزه طراحی و گرافیک بعد از گزینش اولیه برای انتخاب شش اثر برگزیده به بخش پایانی این مسابقه راه می‌یابند.

شرایط آثار ارسالی در فراخوان سازمان قطارهای شهری اهواز به شرح زیر ذکر شده است: طرح‌های ارسالی باید در قالب یک نشانه‌ی تصویری باشد، نشانه از پویایی پایدار برخوردار باشد؛ بدان معنا که با گذر زمان همچنان نمایان‌گر اهداف و فعالیت سازمان باشد؛ برخورداری نشانه از قابلیت مورد نیاز در حجم‌سازی‌(دوبعدی و سه‌بعدی) برای ساخت تندیس و...، نشانه باید به صورت رنگی طراحی شده و قابلیت تک‌رنگ شدن را نیز داشته باشد. شرکت‌کنندگان مجازند حداکثر سه طرح را ارسال نمایند، تمامی حقوق طراحان در استفاده از آثار محفوظ می‌باشد و سازمان به هیچ عنوان بدون هماهنگی حق استفاده از آثار را به خود نمی‌دهد.

گزینش اولیه این مسابقه 10 آبان‌ماه سال جاری و داوری نهایی 20 آبان‌ماه خواهد بود در ضمن نتایج پایانی این مسابقه تا تاریخ 30 آبان ماه به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۱۲ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: