گفتگو با علی بهادری مدیر شرکت گشتا صنعت مشهد
نقد منصفانه زمینه‌ساز رفع معضلات است


تغییر زمان برگزاری نمایشگاه از فصل زمستان به فصل تابستان و شهریور ماه، نشان‌دهنده عزم برگزارکنندگان نسبت به رفع مشکلات است. البته زمان برگزاری تنها مشکل نمایشگاه نبوده و نیست.

علی بهادری مدیر شرکت گشتا صنعت مشهد در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: سطح توقعات از نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی آن هم در سطح بین‌المللی بسیار بیشتر از آن چیزی است که در سال‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم. درخواست‌هایی که بارها و بارها در فرم‌های نظرسنجی نوشته شده و باز سال بعد شاهد تکرار مشکلات بودیم؛ مسائلی که تکرار مکرر در مکرر آن‌ها باعث عادت شده است؛ و به صورت جزء لاینفک نمایشگاه بین‌المللی به شمار می‌روند. تمام این مسائل نشان‌دهنده این امر است که مسئولین برپایی نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی انگیزه‌ای برای مرتفع کردن مشکلات ندارند.

علی بهادری تصریح کرد: هر ساله هزینه‌هایی را برای دعوت از میهمانان متخصص به نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تقبل کرده‌ایم، اما کارت‌های دعوت زمانی به دست ما می‌رسد که زمان اندکی به شروع نمایشگاه باقی مانده است، آیا بهتر نیست با دریافت یک هزینه مضاعف این کارت‌های دعوت بیست روز جلوتر به دست شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برسد، تا غرفه‌گذاران بتوانند میهمانان خود را به نحو مطلوب‌تری برای حضور به موقع در نمایشگاه دعوت نمایند.

مدیر شرکت گشتا صنعت مشهد تبلیغات را ضعیف دانسته و گفت: اکثر میهمانان در این نمایشگاه به صورت رابطه‌ای دعوت می‌شوند. تبلیغات برای نمایشگاهی با عنوان بین‌المللی باید به نحوی باشد تا افراد متخصص و علاقه‌مند به راحتی از آن آگاه شوند و برای حضور در نمایشگاه برنامه‌ریزی کنند؛ متاسفانه افرادی که حضورشان باعث پربار شدن نمایشگاه می‌شود، خیلی دیر و از طریق یک پوستر متوجه افتتاح نمایشگاه می‌شوند. این نکته ضعف مسئولین نمایشگاه را در تبلیغات می‌رساند.

وی اظهار داشت: همان‌طور که مسئولین برگزاری نمایشگاه بین‌المللی انتظار دارند شرکت ها و کمپانی‌هایی که همه ساله در نمایشگاه شرکت می‌کنند، دچار تکرار نشوند و ماشین‌آلات جدید به همراه بیاورند؛ کمپانی‌ها و شرکت‌ها هم انتظار خدمات‌رسانی صحیح و سریع و البته با برنامه‌ریزی و حساب شده را دارند.

متاسفانه مسئولین برگزاری نمایشگاه از سرعت، دقت و برخورد مناسب این‌گونه فعالیت‌ها برخوردار نیستند؛ و آن‌گونه که باید و شاید برای هم‌وطنان و صنعت‌گران داخلی و خارجی ارزش و احترام قائل نمی‌شوند. مسلما این مسئله در درازمدت تاثیرات سوء را در بر خواهد داشت.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۴ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: