برخورد‌های مستقیم در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی باعث پیش داوری میهمانان خواهد شد.
داوری های غلط نسبت به فرهنگ ایرانی


نمایشگاه تخصصی آن هم در ابعاد بین‌المللی می‌تواند مخاطبان کثیری از نقاط مختلف به سمت ایران راهی کند بر همین اساس ضوابط خاصی را می‌طلبد که متاسفانه در سال‌های گذشته رعایت نشده است.

رضا مقیمی اصل مدیر شرکت وطن فیلم، تولیدکننده ماشین‌آلات بسته‌بندی در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی آن هم در ابعاد بین‌المللی بازدید‌کنندگان خاص خود را دارد و ضوابط خاصی را نیز می‌طلبد. متاسفانه در سال‌های گذشته در نمایشگاه‌های بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی این ضوابط رعایت نشده است. برخورد‌های مستقیم ارشاد با بانوان، موجب داوری غلط نسبت به فرهنگ ایرانی خواهد شد. آیا بهتر نیست برای این چنین برخوردها، در مکانی به دور از دید عموم انجام شود، تا با پیش‌داوری‌های نادرست میهمانان و نمایندگان کشورهای مختلف روبرو نشویم.

رضا مقیمی اصل از کم لطفی و عدم برنامه‌ریزی‌ مناسب مسئولین نمایشگاه گله کرد و افزود: در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی سال گذشته شاهد تبلیغات تلویزیونی بودیم اما این تبلیغات محدود، پاسخگوی نیاز نمایشگاه‌های تخصصی نمی‌باشد و باید به منظور ایجاد فضای تبلیغاتی مناسب، سرمایه‌گذاری بیشتر و بسترسازی مطلوبی داشته باشیم .اطلاع‌رسانی درست به افرادی که خواهان حضور در این نمایشگاه‌ها هستند باعث می‌شود تا سطح کیفی و کمی مخاطب نمایشگاه گسترش پیدا کند.

وی گفت: در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی تهران با تمام تلاش‌های مسئولین، عدم برنامه‌ریزی‌های مناسب مشکلات بسیاری را برای غرفه‌گذاران به‌وجود آورده بود. شاهد این امر، نصب پوسترها و عکس‌های غرفه یک شرکت برای غرفه شرکتی دیگر بود که اوج بی‌نظمی و برنامه ریزی نا مناسب اجرایی مسئولین نمایشگاه را نشان داد.

مدیر شرکت وطن فیلم در ادامه بیان داشت: رکود حاکم در بازار و مشکلات اقتصادی؛ خود دلیلی است تا بسیاری از شرکت‌ها فقط برای آشنایی با غرفه‌داران و شرکت‌های تازه تاسیس در هفدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران ثبت نام نمایند. و دیگر به دنبال حضور در نمایشگاه به دلیل بازده اقتصادی نباشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۲ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: