طی حکمی از سوی یوسف افراش؛
حمید غفاری؛ نماینده ورزشی دفتر امور چاپ


برگزاری همایش کوهنوردی (صعود به قله توچال) توسط کمیته ورزش اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در تاریخ 7 مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حمید غفاری، مسئول کمیته ورزشی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، به عنوان مسئول برگزاری دومین جشنواره ورزشی (فوتسال، کوهنوردی) صنعت چاپ ایران که به مناسبت روز ملی چاپ برگزار می‌گردد، انتخاب شد. سه‌شنبه 29 تیرماه سال جاری طی حکمی از طرف یوسف افراش، سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید غفاری در این سمت منصوب شد.

گفتنی است حمید غفاری پیشتر مسئول کمیته ورزش اتحادیه چاپخانه‌داران و مسئول برگزاری اولین دوره جشنواره ورزشی صنعت چاپ ایران بوده است. پس از این انتصاب، حمید غفاری در گفتگوی کوتاهی با اخبار چاپ پیرامون برنامه‌های این جشنواره، گفت: همایش کوهنوردی (صعود به قله توچال)توسط کمیته ورزش اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در تاریخ 7 مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی گفت: به همین منظور کلیه مدیران چاپخانه‌دار (چاپ، لیتوگراف و صحاف) می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. حضور در این همایش برای بانوان این صنعت نیز امکان‌پذیر است. این موضوع با استقبال قابل توجه بانوان صنعت چاپ کشور روبرو شده است. به طوری که تاکنون تعداد ثبت‌نام خانم‌ها در این همایش بیشتر از آقایان بوده است.

حمید غفاری در ادامه تصریح کرد: فعالیت‌های ورزشی تنها به کوهنوردی بسنده نشده است. در مسابقات فوتسال نیز از اعضای چاپخانه‌ها و دانشکده‌های علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحدهای 1 و 5 نیز خواسته شده تا تیم‌های خود را حداکثر تا 6 مردادماه سال جاری معرفی کنند. برنامه مسابقات فوتسال در سه روز متوالی از 14 تا 16 مردادماه، در سالن سازمان آب خیابان حجاب برگزار می‌شود.
وی افزود: اگرچه نیمی از فعالیت کمیته به منظور جذب نیروی جوان بدنه صنعت چاپ به امر ورزش می‌باشد؛ اما دانشکده‌های علمی کاربردی که بسیاری از نسل جوان صنعت چاپ کشور را در اختیار دارند، با کمیته ورزش اتحادیه چاپخانه‌داران تهران هیچ‌گونه همکاری نداشته‌اند؛ بنده امیدوارم با حمایت مسئولان این بخش، بتوانیم جوانان شاداب و پرتوانی را به منظور ارتقای صنعت چاپ کشور، پرورش دهیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۳۱ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: