آیه کیاور مدیر بازرگانی افرازکارا:
عدم رعایت استاندارد در نمایشگاه‌های بسته‌بندی و صنایع غذایی


تغییر زمان نمایشگاه از بهمن سرد به شهریور مطبوع می‌تواند بسیاری از مشکلات جوی، که در این چند سال برای غرفه‌گذاران ایجاد کرده است را مرتفع کند.

آیه کیاور مدیر بازرگانی افرازکارا سازنده ماشین‌آلات خطوط بسته‌بندی در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت:تغییر زمان نمایشگاه از بهمن سرد به شهریور مطبوع می‌تواند بسیاری از مشکلات جوی، که در این چند سال برای غرفه‌گذاران ایجاد کرده است را مرتفع کند . اما نتیجه این تغییر را باید بعد از برگزاری اولین دوره‌ در شهریورماه دید.
وی افزود: شرکت افرازکارا در سال دو نمایشگاه آگرفود و نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در تهران را شرکت می‌کند. تفاوت برگزاری در این دو نمایشگاه بسیار متفاوت است و مشکلاتی که دربخش اجرایی نمایشگاه آگروفود وجود دارد اصلا قابل مقایسه با نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی نیست .

مدیر بازرگانی افرازکارا بیان کرد:بزرگترین مشکلی که در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی برای شرکت‌کنندگانی که از شهرستان‌ها برای حضور در نمایشگاه، خود را آماده می‌کنند وجود دارد مدت زمانی است که برای ورودماشین‌آلات به غرفه‌گذاران وقت می‌دهند در واقع هر سال یک روز مشخص ماشین‌آلات حق ورود به نمایشگاه و جابه‌جایی در نمایشگاه را دارند این قانون با وضعیت جاده‌ها مطابقت نمی‌کند بر همین اساس مشکلاتی را برای شرکت‌کنندگان شهرستانی به وجود می‌آورد.

وی گفت:اگرچه شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی برای به وجود آوردن فضایی که در آن مخاطبان خود را بشناسیم بسیار مفید است، اما در نظر گرفتن اینکه باید برای حضور تمام بدنه صنعت چاپ و بسته‌بندی نهادی به وجود بیاید که امر اطلاع‌رسانی را به درستی انجام دهند مسئله‌ایست که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت
آیه کیاور تصریح کرد: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی متعلق به صنعتگران و دستندرکاران صنعت چاپ می‌باشد به همین منظور امری که باید در آن لحاظ شود آگاه شدن به موقع افراد از نمایشگاه می‌باشد در اینصورت افراد بیشتری خواهان ورود در این نمایشگاه هستند .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ سه شنبه ۲۹ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: