تلاش مسئولان، پس از پیگیری‌های خبرنگار اخبار چاپ:
جلسه‌ی رفع مشکلات صنعت چاپ در کرمان


جلسه تبادل اطلاعات و بررسی مشکلات صنعت چاپ کرمان، یکشنبه 27 تیرماه سال جاری راس ساعت 12 ظهر در محل دفتر اتحادیه صنف چاپخانه‌داران رفسنجان برگزار خواهد شد.

خبرنگار اخبار چاپ کرمان:در پی اعلام فراخوان اتحادیه کشوری چاپ مبنی بر عضویت اتحادیه استان‌ها و شهرستان‌ها و تشکیل اتحادیه کشوری، خبرنگار اخبار چاپ به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان مراجعه کرده و چند وچون کار را جویا شد. اما متاسفانه شایگان، رئیس بخش مربوطه اظهار بی اطلاعی کرد و خبرنگار اخبار چاپ را پشت درهای بسته نگاه داشت.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و ابراز بی‌اطلاعی سیدعلی موسوی رئیس اتحادیه صنفی چاپ و مسعود موسوی نماینده چاپخانه‌داران رفسنجان سوالی را در ذهن به وجود آورد، که اگر اتحادیه بار کلمه کشوری را با خود حمل می‌کند یعنی تمام اتحادیه‌های استانی باید در جریان متن خبر باشند. بر همین اساس خبرنگار اخبار چاپ جویای ماجرا از مهدی اقبالی نائب رئیس اتحادیه صنف چاپخانه‌داران کرمان شد. نتیجه این گفت‌گو، پذیرفتن درخواست خبرنگار اخبار چاپ در خصوص برگزاری جلسه‌ای برای روشن شدن موضوعات و مشکلات این صنعت در شهرستان رفسنجان شد.

در پی این درخواست مهدی اقبالی نائب رئیس اتحادیه صنف چاپخانه‌داران کرمان به وسیله مکاتبات اداری از تمام مسئولین و کارشناسان صنعت چاپ و اعضای هیات مدیره اتحادیه خواست تا در جلسه 27 تیرماه شرکت کرده و به بیان مشکلات خود و موضوع اتحادیه کشوری بپردازند.

در نتیجه جلسه تبادل اطلاعات و بررسی مشکلات صنعت چاپ در کرمان یکشنبه 27 تیرماه سال جاری ساعت 12 ظهر در مکان اتحادیه صنف چاپخانه‌داران رفسنجان برگزار خواهد شد. میهمانان این جلسه اعضای چاپخانه‌داران، هیات مدیره اتحادیه و با حضور احتمالی شمسی، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کرمان می‌باشد. 

                                                                                                                بهنازحسینی

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۷ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: