به بهانه برگزاری نمایشگاه TUYAP ترکیه:
نمایشگاهی از جنس ترک


شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت بسته‌بندی و صنایع وابسته تویاپ ترکیه از تاریخ 25 تا 28 شهریور‌ماه سال جاری در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

اخبارچاپ:شانزدهمین نمایشگاه تویاپ ترکیه در شهریورماه سال جاری در شهر استامبول ترکیه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که به صورت سالیانه میزبان جمعی از بازرگانان و صنعتگران چاپ کشورهای مختلف بوده و در ابعاد بین‌المللی برگزار می‌شود، در حوزه‌های مختلف مانند عرضه دستگاه‌ها و ماشین‌آلات بسته‌بندی، ایجاد بستری مناسب به منظور بروزرسانی تولیدات بسته‌بندی، عرضه مصنوعات کمکی در صنعت بسته‌بندی، خدمات ماشین‌آلات بسته‌بندی و... فعالیت خواهد کرد.

این نمایشگاه در 15 دوره گذشته توانسته است تبدیل به یکی از مطرح‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی صنعت چاپ و بسته‌بندی در سطح منطقه شود. نمایشگاهی که تعداد کثیری از فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی را در ابعاد بین‌المللی به خود جذب کرده و امکانات استانداردی را در اختیار غرفه‌گذاران و بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد.نمایشگاه بسته‌بندی تویاپ با اختصاص 10 سالن در فضای سرپوشیده و مساحتی بالغ بر 60 هزار متر مربع در زمره نمایشگاه‌های بزرگ این صنعت محسوب می‌شود. از جمله امکانات جانبی که برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است؛ می‌توان به 11 مرکز همایش و کنفرانس، رستوران‌ و پارکینگ (با ظرفیت 4 هزار خودرو) اشاره کرد. در ضمن این مرکز نمایشگاه در همسایگی خود هتل 5 ستاره‌ای را به منظور ارائه محل اسکان مناسب غرفه‌گذاران و بازدیدکنندگان تأسیس کرده است.
کلیه اطلاعات مورد نیاز شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان این نمایشگاه، اعم از غرفه‌گذار یا بازدیدکننده، در سایت اختصاصی نمایشگاه تویاپ ترکیه موجود بوده و عرضه می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ پنج شنبه ۲۴ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و چهارم تيرکلیدها : شانزدهمین نمایشگاه تویاپ ترکیه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: