در تقویم نمایشگاه‌های استانی تیرماه چه می‌گذرد :
چهاردهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تبریز برگزار می‌شود


چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تبریز از30 تیرماه تا 2 مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار خواهد ‌شد.

مجید بیات ماهکو دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تبریز در گفتگو با اخبار چاپ اظهار داشت: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تبریز که چهاردهمین دوره‌ی خود را در تیر ماه سال جاری سپری خواهد کرد؛ همزمان با نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه حدود 100 غرفه در مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است. در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تبریز، تعداد قابل توجهی از فعالان صنعت چاپ کشور از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان، آذربایجان شرقی و غربی و مازندران در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تبریز شرکت خواهند داشت.

دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تبریز، پیرامون اختصاص مساحت بیشتر در این دوره، خاطر نشان کرد: در سال گذشته مساحتی که برای اجرای نمایشگاه و حضور شرکت‌کنندگان در نظر گرفته بودیم، تا حدودی کم بود، بر همین مبنا در سال 89 تصمیم گرفته شد، تا مساحت بیشتری را به این نمایشگاه اختصاص دهیم. از طرفی به منظور بالا بردن سطح کیفی نمایشگاه حدود 15 تا 20 درصد افزایش مساحت داشته‌ و در نتیجه چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تبریز در مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به ماهیت بین‌المللی نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تبریز، کشورهای ژاپن، کره، چین، ایالت متحده آمریکا، فرانسه، آلمان و... نمایندگان خود را برای حضور در این نمایشگاه اعزام می‌کنند. در این میان نمایندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور ترکیه برای اولین‌بار به صورت مستقیم حضور پیدا می‌کنند.

چهاردهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تبریز با همکاری شرکت مدبران بین‌المللی ماهکو در تاریخ 30 تیر تا 2 مرداد ماه سال جاری در سالن نمایشگاهی امیرکبیر واقع در محل دائمی نمایشگاه تبریز برگزار می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه ساعت 16 تا 21:30 اعلام شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۳ تير


احمد عرب انصاری

کشور های شرکت کننده کدام هستند
احمد عرب انصاری

دستگاه لارج فرمت هم هست





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: